Aanbod Limburg Nederland

A

Anonymous

Guest
Het aanbod NZC in Limburg is erg magertjes. Ze zijn op één hand te tellen nu. En dat terwijl we midden in het grensgebied liggen. Je zou toch denken dat er dan meer aanbod zou zijn.

Senna en Nicky zijn in heel het zuiden zover ik weet de enige. De rest heeft geen advertentie meer of is gestopt.

Mis ik iets of zoek ik niet goed ?

A

Anonymous

Guest
Ik heb nog een leuke echte studente van vorig jaar op Sexjobs. Ze heeft nu een vriendje, maar zie haar nog als ik wil. Ze wilt wel adverteren, maar kost haar teveel tijd. Met de studie en sociaal leven is ze druk en bovendien doet ze niet meteen NZC. Het aanbod met neuken met condoom is ook magertjes.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nu kom ik zelf niet uit Limburg.
Maar een bevriende medewandelaar en medelid van dit mooie forum maakt daar toch de nodige bare seks avonturen mee en de meeste nog gratis ook.
Soms wel 2 tot 3 per week.
Ik krijg regelmatig foto's en filmpjes van hem. Vaak zijn het stellen die 1 of 2 mannen er bij willen.
Ik sta er soms versteld van wat een mooie en gewillige meiden hij neukt.
Laatst had ie nog een jonge meid van net 21 die met hem en een maat van hem bezig was. En gratis.
Of buiten dates waar een dame zich goed laat vullen door een paar man terwijl der vent toekijkt.
Hij is er best inventief in. Meestal meiden via SA of stellen via SD.com.
En er zijn nog andere mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen maar je moet er wel wat voor doen en geduld hebben.

Groet,
LD

A

Anonymous

Guest
Domme vraag misschien maar waar verwijst SA naar ?

A

Anonymous

Guest
Is SA sexadverteniesnl ?

Die meiden lijken me te mooi om waar te zijn. Heb er net eens gekeken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Suikerarrengement.

Alwaar dames,heren vanaf 18 jaar op zoek zijn naar o.a. Suikerooms of tantes. :)

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
SA is niet nep alleen vergt tijd om de goeie eruit te zoeken heb al verschillende dames ontmoet tussen de 25 en 45 jaar gemiddeld 250 betaald voor een paar uurtjes

A

Anonymous

Guest
Lekker tongetje zei:
edja zei:
lekker ding zei:
Suikerarrengement.

Alwaar dames,heren vanaf 18 jaar op zoek zijn naar o.a. Suikerooms of tantes. :)

zo nep als wat....

niks speciaals dus, op SJ zitten ze ook,

SA is niet nep alleen vergt tijd om de goeie eruit te zoeken heb al verschillende dames ontmoet tussen de 25 en 45 jaar gemiddeld 250 betaald voor een paar uurtjes

A

Anonymous

Guest
Hoe zit het met suikerarrangement? Stel ik betaal en stuur een berichtje? Hebben die meiden ook beaald om te kunnen reageren?

A

Anonymous

Guest
Oprecht weet ik het niet of de meiden gratis kunnen reageren en/of de mannen alleen betalen. Voorheen alleen getinderd en eens gebruik gemaakt heel vroeger van een weekje gratis 'Ondeugend daten'.
Ben altijd wat wantrouwend geweest tegen betaalservices op datingswebsites om contact te kunnen maken

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De meiden betalen ook, ze vragen je ook vaak om voor hun een abonnement af te sluiten. Maar heb ik nooit gedaan.

Maar goed dit wijkt af of er genoeg te neuken is in Limburg.
Ja dus :D .

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Om op SA van alles te kunnen doen heb je zowel voor oom als nichtje een abbo nodig.
Dan kan je chatten.
Zorg dat je kik hebt, wordt daar veel gebruikt (en is anoniem, geen 06 gegevens te zien)
De dames van 18-22/23 bieden vaak foto's/films aan tegen betaling ook tijdens chat op kik.
Ik heb daar vele dates gehad, nooit een condoom gebruikt en meestal 150 voor 1,5 uur of 200 voor 2 tot 2,5 uur en de kutjes heerlijk gevuld
De jongste was 18 en de oudste 53 (en meest geile)
Ook in limburg zijn dames die bare neuken of je gaat over de grens met Belgie, neuken zonder is daar ook geen probleem.

Succes

Greetz nagash

A

Anonymous

Guest
Een paar jaar geleden had ik via Badoo wel eens geluk.

Zo heb ik daar een huisvrouwtje leren kennen waarvan de man vaak weken van huis was ivm werk. Elk weekend heb ik haar geneukt. Grappige was dat hij het goed vond en via de webcam op MSN mee keek.

Daarna een vrijgezelle politie agente uit Duitsland via badoo leren kunnen. Wilde een kortstondige sexrelatie met me. Ik moest haar neuken in een grijs tshirt met opdruk POLIZEI. Ze geilde er ook op als ik dat shirt onderspuit terwijl ik me rukte. Kwam ze heftig klaar van.

Dingen om nooit te vergeten en eenmalig 😜

A

Anonymous

Guest
Nee die gooide ze in de wasmand op de badkamer 😉

A

Anonymous

Guest
KLOMPENBOER zei:
Bamboe zei:
Een paar jaar geleden had ik via Badoo wel eens geluk.

Zo heb ik daar een huisvrouwtje leren kennen waarvan de man vaak weken van huis was ivm werk. Elk weekend heb ik haar geneukt. Grappige was dat hij het goed vond en via de webcam op MSN mee keek.

Daarna een vrijgezelle politie agente uit Duitsland via badoo leren kunnen. Wilde een kortstondige sexrelatie met me. Ik moest haar neuken in een grijs tshirt met opdruk POLIZEI. Ze geilde er ook op als ik dat shirt onderspuit terwijl ik me rukte. Kwam ze heftig klaar van.

Dingen om nooit te vergeten en eenmalig 😜

Deed ze dat shirt nadien aan om te gaan werken 🤣🤣🤣🤣

Nee die gooide ze in de wasmand op de badkamer 😉

Terug
Naar boven