Aachen Huan massage

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Is idd belangrijk. Bij mijn vaste dame met vingers al voorbereiden met veel spuug, daarna nog even goed remmen en dan gaan met die banaan

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Eerst gisteren zin in een nieuwe Chineesje. Ik kreeg een appje van mamasan dat ze er een nieuwe collega was gekomen. Had de foto's gezien en dacht "DAMN" die wil ik wel uitproberen. Dus daar rond de klok van 11:00 aangekomen en gezegd dat ik een afspraak had met LuLu.
Op de kamer afgerekend en toen kon de spektakel beginnen. Ze tongde mij diep in me mond. Ondertussen kleedde ze mij uit. En begon ze met haar mondeling operatie. Op een gegeven moment had ze m'n hele lid tot aan de wortel helemaal in haar mond. Heerlijk die lichte gag-geluidjes. (Heb niet de kleinste lid, en zeker niet de dunste. 18cm lang en 16 cm dik, weet niet wat de normale maat is) maar "DAMN". Dit heb ik tot nu toe bij een Chineesje nooit meegemaakt. Moest haar echt tegenhouden anders schoot ik haar keel vol. Daarna haar op d'r rug geduwd en in haar grotje geramd. We hebben missionaris, doggy en reversed gedaan. Deur stond op een kiertje en toen kwam mamasan of ik een Drankje wou. Ik schrok me te pleuris maar vond toch een beetje opwindend. Kort daarna spoot ik diep in haar in doggy. Na de daad lekker een massage van LuLu gekregen. Heerlijk genoten van haar massage.
Ps. LuLu houd niet van rustige Sex. Maar meer van ruige.
In totaal €230,- uitgegeven voor 1.5uur AO.
Herhalingsgevaar: zeer groot.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Vandaag wilde eens een andere salon proberen en ben hier naar toe gereden.
Voor mij is dit de dubbele afstand als naar Monchengladbach.
Zonder te bellen of appen hier aangebeld en natuurlijk hadden ze tijd.

Ik kreeg Lisa toegewezen en mocht 130,- voorruit betalen.
De service van Lisa komt overeen met wat ik gewend ben bij vele bezoeken aan de Chinese salons.
Echter toen bare ter sprake kwam mocht ik 30 euro bijbetalen tus komt het totaal op 160,-.

Dit betekend voor mij dat ik hier geen klant ben en dat heb ik haar meteen verteld.
Ze deed of ze mij niet begreep, maar dat deed ze echt wel. Over haar service is niets te klagen ze doet wat je mag verwachten.
Over haar uiterlijk kan ik zeggen een leuk gezicht maar toch een redelijke buikje.
Ik zou zeggen een prima adres als je in de buurt woont maar niet goedkoper dan bij andere salons.
Bij het vertrek werd mij verteld dat er 3 dames aanwezig waren, maar dat boeit mij al niet meer.

Het is een prachtige geile foto hierboven , maar de realiteit is dat de dames net zo zijn als ergens anders.
Ik vroeg ook naar een douche en dat begrepen ze ook niet. Ik spreek uitstekend Duits , maar de communicatie was ook moeilijk.

Ik ga dus weer naar M.G. waar mijn toppertje sinds deze week weg is (xiau Xiau).
Dus op zoek naar een nieuwe topper in M.G. of omgeving.
Ik hou mij aanbevolen voor tips, en dit ook in D.M.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Vreemd. Er is een douche. De mamasan doucht mee. Het klopt dat de diensten overeenkomen met andere salon naar gelang van smaak.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Echter toen bare ter sprake kwam mocht ik 30 euro bijbetalen tus komt het totaal op 160,-.
Dat is ook hoeveel ik Lulu heb betaald voor een uur.
Zeer goede service, slechte communicatie.
De foto's die via whatsapp verstuurd worden zijn zo "bewerkt" dat het lachwekkend is.
Ik ben tevreden weggegaan, maar iets boven de marktprijs.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Heren, €160 is echt te veel. De chineesjes zijn echt geile donders en worden over het algemeen snel klets nat en kunnen/willen graag meerdere keren neuken en zelf ook klaarkomen. De foto's welke je krijgt kloppen echt nooit. Minimaal 10-15 jaar terug genomen. Als je komt voor een dame zou ze er zijn maar als je er bent is ze net weg!
Als jullie mijn berichten lezen zijn mijn favoriete in Wuppertal. Zij vragen een redelijk bedrag en zijn voor mij prima en aantrekkelijk genoeg. Die mooie foto's van nieuwe meisjes trap ik niet meer in! 2 weken gelden een dagje rondje gemaakt langs 7 mooie dames… foto's, geen van hen zag er zo uit. Eind van de dag een tank weg gereden en nog volle ballen🥹

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Wuppertal? Voor velen is dat te ver weg. De vrouwen die ik er heb gezien zijn niet aantrekkelijk. Andere duitse plaatsen als Monchengladbach Neuss Duren Aachen net zo goed. Prijsverschil van benzine is er ook

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Wuppertal? Voor velen is dat te ver weg. De vrouwen die ik er heb gezien zijn niet aantrekkelijk. Andere duitse plaatsen als Monchengladbach Neuss Duren Aachen net zo goed. Prijsverschil van benzine is er ook
Wat je ver haalt is lekker 😜 Maar gelukkig gaat niet iedereen naar Wuppertal anders wordt het er wel heel druk .

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Het is er al heel druk. :) te druk en niets bijzonders. In mgb Düsseldorf kun je beter scoren

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
afgelopen zaterdag hier ook beland en werd ontvangen door Lisa , ook de dame in het rode pakje gekleed gezien en zij deed het woord (in engels) Lisa spreekt maar weinig Duits . Nu kom je daar niet voor . Persoonlijk vind ik Lisa er leuk uitzien en valt haar buikje best wel mee (ieder zijn smaak) haar inzet is heel goed en ze weet je goed te verwennen diverse standjes uitgevoerd en uiteindelijk voldaan in haar klaargekomen . Daarna heeft ze de tijs volgemaakt met een massage welke best stevig te nomen was maar erg toch erg rustgevend was . Ondanks dat de prijs iets hoger is , is gezien de beide dames die ik gezien heb de kans zeer groot aanwezig dat ik nogmaals langs ga .

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Vorige week hier geweest en ik werd ontvangen door LuLu. De foto was wel van lang geleden, maar zij was de enige dus toch doorgegaan. Op de kamer eerst een goede massage gehad, waarna het overging in tongzoenen, pijpen, en neuken. Tongzoenen was redelijk, pijpen deed ze diep en je kon haar goed sturen.
Neuken in doggy was lekker, en ik kwam vrij snel klaar.
Communicatie was moeizaam en ze was niet super knap.
Volgende keer maar weer een ander proberen.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Tja dat was te verwachten in Aachen. Het is al wonderlijk dat hun collega in MGB al tijden kunnen doordraaien.

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Na een hele tijd niet meer geweest te zijn, toch weer even langs geweest. Deze keer had ik de mooie eigenaresse "hong" gekozen. Is een leuke dame tussen 45-50 jaar oud. De foto is wel heel erg gefixed moet ik zeggen misschien een jaar of 15 geleden. Dame heeft een normaal postuur dus een geen zandlopertje. maar je ziet dat ze al kinderen heeft gehad. De prijzen zijn nog steeds hetzelfde. Meteen het volledige bedrag overhandigd. 160 voor onze favo hobby van een uurtje. Ik was erg geil toen ik binnen kwam. En dat heeft ze gemerkt. Ze herkende me nog van een tijdje geleden. Dus meteen een lekkere tong gekregen. We waren onderhand al helemaal ontdaan van onze kleding waarbij ze je goed mee helpt. Ze begon na het kussen meteen met orale werk. Daarna het lekkere werk. Heeft zeker 15-20 minuten geduurd. Uiteindelijk alles in haar gedumpt. Heerlijk hoe hong met haar kut spieren samentrekt als je klaar bent gekomen. Ze weet wel wat een man lekker vind. Na dat ze onder de douche is gesprongen mij een heerlijke massage gegeven. Spieren aardig los gemaakt. Jammer dat ze niet elke keer er is.
Herhalingsgevaar: groot

Terug
Naar boven