72 jaar een probleem

hansvl

Snuffelaar
11 jun 2025
2
1
Dit bericht is gerapporteerd.
Ja wandelaars ik heb wel eens contact gezocht met dames niet al te jong ik ben geen pedo wil wel iets van zo rond de 50 60 jaar >
Maar als ik mijn leeftijd zeg haken ze af, komt iemand dat gedoe meer tegen??
Ik zoer gewoon een leuke bare dame geen bar dame hahaha
Wie weet een aanrader binnen 50 km van rotterdam of dichetrbij

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik noem mijn leeftijd nooit, waarom zou je dat doen?
En veel dames doen helemaal niet moeilijk over leeftijd hoor.
Als je maar gewoon betaald vinden ze het best, iedereen mag erop dan.
Echt, noem je leeftijd niet, daar vragen ze zo goed als nooit naar is mijn ervaring.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Voor sommigen is het wel belangrijk. Beter om wel van te voren melden. Straks wordt je ter plekke geweigerd en kwam je voor niks

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Ben nu bijna 69 maar toch al een aantal keren meegemaakt dat ik te oud werd bevonden.
Eerste keer toch wel een jaar of 6-7 geleden, ofwel net boven de 60

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Tja, het is inderdaad beter om afgewezen te worden via Whatsapp omwille van vooroordelen dan te worden afgewezen als je al op de stoep staat.
Tenzij je van het tijdsverdrijf houdt om de reis te maken, natuurlijk.

Ik zie ooit wel advertenties die expliciet vermelden dat ze beschikbaar zijn voor oudere mannen.

Doe maar eens op kinky "uitgebreid zoeken" en dan "zoek tekst". Daar vul je dan in "older" of "elderly" (niet allebei tegelijk). Misschien dat er iemand tussen staat voor jou. Zie wel veel advertenties uit het zuiden als ik ga zoeken…

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik kan het wel begrijpen dat je op een gegeven moment te oud bent voor een bepaalde categorie meiden.
Nou is niet iedere man van 60-70 hetzelfde, sommige zien er lichamelijk beter uit dan mannen van 20 jaar jonger.
Ik vroeg het ooit aan een dvp van in de 30 en die vond mannen in de 60 perfect.. Die hebben geen hoge eisen en zijn snel klaar zegt ze. Mij lijkt het vreemd als je klant even oud is als je vader maar goed, hun denker er blijkbaar anders over.

Lastiger lijkt me als je bijvoorbeeld een hele dikke klant hebt.. of een zwaar behaarde gorilla 😂

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Andersom kan ook wel hoor als ik onder de 30 was ook wel geweigerd wegens te jong (dames tot pakweg 50).
Eentje vroeg eens mijn ID (ik was 22 denk ik) want ze had een pak last gekregen nadat ze een jochie van 15 geneukt had en die zijn ouders waren erachter gekomen:ROFLMAO:. Era uit wargem die is intussen al enkele jaren niet meer te bespeuren.

Beter op voorhand vragen anders weigeren ze jou ter plekke dat is veel tijdsverlies.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Bijna altijd. Dat, al dan niet i.c.m. "heb je een vriendin?". Ook vaak informeren naar kinderen.

(zal overigens vragen om dit topic te verplaatsen. Het past beter in van alles wat.)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het zal wel maar ik ben ook ruim 60+ en nooit geweigerd en neuk in alles soorten van dames:
Oostblok dames, Latina`s , Chinese dames enz.
En ook nooit gevraagd naar status van al dan niet getrouwd zijn en/of kinderen.
Vandaar dat ik nooit vooraf over leeftijd begin.
Net als dat dames willen video bellen vooraf, ook nog niet meegemaakt.
Ik zal kennelijk andere dames bezoeken dan sommigen hier, dat kan natuurlijk.

Terug
Naar boven