3 Latin Girls, Antwerpen

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525

Bijlagen

• Screenshot_20230112_114655_Chrome.jpg
    Screenshot_20230112_114655_Chrome.jpg
    780 KB · Weergaven: 514
  • Screenshot_20230112_114710_Chrome.jpg
    Screenshot_20230112_114710_Chrome.jpg
    481,2 KB · Weergaven: 518

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Al die advertenties met "deepthroat" gaan bij mij al de vuilbak in. Velen die het beloven, en 0,5% die het ook écht kan en dan ook nog echt aanbiedt.

Het is een talent om dat te kunnen.

Die dames lijken allemaal te vergeten wat deepthroat echt betekent.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Tot vanavond was het contact via Whatsapp heel goed. "Dame" haar Engels is perfect. Te goed. Dat op zich is al wat verdacht, vind ik...

Toen ik vroeg om een selfie of even te video-bellen, ging ze ineens helemaal over de rooie! Hierdoor zijn er bij mij verschillende alarmbellen die afgaan.

Ik vertrouw de zaak niet meer.

31 aug 2016
1.194
112
op dezelfde lokatie zitten ook diverse oost europese dames.

in het besproken profiel staat dat ze braziliaans zijn .
in de whatsapp reageren ze niet op hun moedertaal (portugees )
ze vragen om engels te comuniceren
ik had gisteren al op deze advertentie gereageerd pas deze avond kreeg ik reactie .
ik twijfel ook dat een latina deze service aanbied .
ik wil wel eens gaan zien of er 3 latina's daar zitten of dat het gewoon een verkoop praatje is om een gekleurd roemeentje aan de man te brengen .

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Waarom hier energie aan verspelen? Ik verspeel mijn energie niet aan de advertentie. Ik verbaas me echt over de naïviteit van veel wandelaars.
Er is een Roemeens (in elk geval Oostblok) groepje van een behoorlijke omvang. Misschien een paar groepjes.
- Ze schreeuwen in het grootst mogelijke lettertype, uitroeptekens en wat een toetsenbord ook maar te bieden heeft, DAT ALLES KAN, HOE EXTREMER HOE BETER.
- Ze zijn de ene keer Zuid-Europees (maar spreken geen woord Spaans, Portugees, Italiaans of Grieks) en de andere keer Latina... en soms zijn ze Roemeens, Hongaars.
- De woordkeuze en het type kromme Engels dat je in de advertenties tegenkomt, is direct herleidbaar tot "Oostblok-Engels". Ben je van origine Spaans- of Portugees-talig, dan is je Engels heel anders.
- De laatste tijd is er ook een nieuwe trend: VIDEO VIDEO blablabla
- De foto's van veel van die meiden op Redlights lijken vaak op elkaar. Vaak is er wel eentje echt zoals de foto's of toch bijna. De rest totaal niet.
- Die foto's die je op redlights tegenkomt voor gebruik in Belgie vindt je als je op Kinky gaat kijken ook daar. Zelfde meisje hier en daar, in België en in Nederland? Natuurlijk!
Kan er met mijn verstand niet bij dat er dan wandelaars zijn die zich echt nog afvragen: zouden dat echt Latina's zijn? En lijken ze op de dames van de foto's? En doen ze dat echt allemaal?
Je zou soms denken dat het merendeel van de schrijvers hier nog nooit een hoer van dichtbij heeft gezien. Een echte hoerenloper ziet dit direct. Of het moet een blinde zijn. Verbaas me zo over sommige reacties dat ik inmiddels bij elk post hier twijfel: is de schrijver "fake" of is hij "real"? Je kunt makkelijk door uit commentaren van "real" hoerenlopers flink wat te knippen en te plakken, je op internet de status aanmeten van een volleerd wandelaar met honderden meiden op de teller ...

Terug
Naar boven