2e whatsapp account

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Ik lees hier regelmatig het advies om een prepaid sim te kopen en deze voor het wandelen te gebruiken. Ik heb deze advies opgevolgd en wil de 2e simkaartje op mijn telefoon naast mijn hoofd kaartje gebruiken.

Weet iemand hoe je dan een 2e whatsapp account kunt maken en het is dan eigenlijk wel de bedoeling dat deze niet zichtbaar is als de 2e simkaart er niet in zit. Iemand enig idee hoe dit te doen? Wil eigenlijk niet ook nog een 2e toestel erbij.

Bij voorbaat dank.

Hooked

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Er zijn apps waarmee je whatsapp kunt simuleren. Je kunt ook whatsapp business gebruiken voor je 2e account

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Samsung-telefoons kennen de feature "Dual Messenger" waar je een tweede account kunt toevoegen van onder andere WhatsApp. Instellingen -> Geavanceerde functies -> Dual Messenger.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Hartelijk dank voor de tips. Is niet zo eenvoudig als ik dacht maar ik ga er mee aan de gang.

Hooked

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Samsung heeft een veilige map.
Daarin kun je alle apps in zetten.
Mail,WhatsApp,fb, whatever

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Joopie 2 zei:
Samsung-telefoons kennen de feature "Dual Messenger" waar je een tweede account kunt toevoegen van onder andere WhatsApp. Instellingen -> Geavanceerde functies -> Dual Messenger.

Deze gebruik ik ook.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Je kunt ook app dualspace downloaden. In die dual space zet je dan je "verborgen 2e whatsapp" Kun je handig doen met een telefoon met 2 Simkaarten.

Voormalig lid 13698

Toogplakker
14 aug 2019
98
2
He,
2 kaarten in dezelfde gsm is toch nog altijd gevaarlijk ze.
Moet toch keuze maken welke kaart kiezen enzo en bij beetje stress toch eens fout gekozen.
Kan van meespreken.
Heb nu extra 1 goedkope smartphone vaan 200 € en geen foutjes meer.
Wel vervelend prepaid toch ook u gegevens moet kenbaar maken.
Echt privé bestaat niet meer ze.
Of toch ?
Groeten

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Nederlandse Sim kopen, Kruidvat of Lycamobile of Lebara dan hoef je geen persoonsgegevens te geven. Handmatig saldo aanvullen in een supermarkt winkeltje

Voormalig lid 13698

Toogplakker
14 aug 2019
98
2
Bedankt antwoord maar als je 200 km moet rijden op en neer is dit wel duren aangelegenheid kaart aanvullen...even naar supermarkt gaan ,hi.
Hou het in ieder geval in gedachten.
Ben zeker gene gangster ze ver van maar ik vind nog altijd privé is privé.
Wat moet een ander kunnen nagaan waar ik ga neuken !
Ja juist is voor de terroristen tegen te houden of kenbaar maken.
Dat was de hoofdreden.
Hoor het al ze gaan naar kruidvat en zullen wel slimmer zijn maar de gewone man mag het bekopen privé kwijt.
Dat is ook de reden dat veel gewone huisvrouwen gestopt zijn pay dates.
Moet niet uitleggen waarom zeker ?
Enfin even ontploft....
De groeten

A

Anonymous

Guest
Wanneer je een smartphone met apple of google gebruikt is deze 'gewoon' te volgen door de opsporingsdiensten (en de adverteerders)
Bovendien moet je prepaid sims activeren met persoonsgegevens dus dat is ook niet meer privé.
Wat je kunt proberen is eens bij een belshop die door buitenlanders wordt gedreven vragen. Zij zijn streetwise.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
In Nederland hoef je geen persoonsgegevens in te voeren bij het activeren van een simkaart.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Best idd gewoon twee nummers en twee gsm's.

Eerder al gezegd, via gsm nr te achterhalen door synchroniseren contacten:
-instagram
- paypal contacten
- Facebook contacten.
-linkedin

...

Voeg eens een nr toe? Na een dag al suggesties van Facebook en instagram of je die ene of andere persoon kent?

Oppassen!

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon Everyone

Simply buy a dual phone, buy a Lebara or Lyca Simcard with cash, usually they are free if you know where to find them

I have Lyca and for 10 euros, I have 5GB and unlimited calling and SMS in Holland for 30 days.

Go to the Lyca site, and click already client when you click the bundle you want, you will see a code, go anywhere buy credit for the amount needed, enter the code after, and wala, no bank shit nothing, and never put more credit than needed or will be wasted and never agree on auto reload credit

Baley :cool: :cool: :cool:

Terug
Naar boven