2022, een goed begin

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Omdat ik nog wel eens Aziatische dames bare neuk zit ik blijkbaar in een aantal bestanden die driftig gedeeld worden.
Vandaag kreeg ik van een voor mij onbekend nummer een aanbod voor een uurtje nzc met interne donatie voor 250 (!) euro van een gefotoshopte Aziatische dame (of een faker, maar dat hoort nu eenmaal bij deze buisiness :lol:).

Heb bedankt voor het aanbod en geschreven dat er elders veel betere prijzen aangeboden worden.
Blijkbaar vinden een aantal dames 2022 een goede reden om de prijzen weer eens te verhogen. Of ze proberen gewoon wie gek genoeg is... :mrgreen:

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Je kan beter een paar keer sparen en naar Thailand gaan nu meer plezier meer fun dan hier 250 af te geven voor een afgeleefde dame

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Thailand ben ik al geweest en ga ik weer naartoe als de situatie dat toelaat. Daar is de prijs/kwaliteit verhouding idd stukken beter.

Maar niet alle Aziatische dames hier zijn afgeleefd. Soms heb je wel eens het geluk om een (tijdelijk) pareltje te vinden.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Als ik de aziatische dames van de laatste tijd zie
Kan je net zo goed naar een aziatisch verzorgings tehuis gaan..
Zijn ze even oud maar wel goedkoper denk ik
En de foto's van de dames daar zijn niet bijgewerkt :lol: :lol: :lol: :lol:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Wordt het geen tijd voor een ander nummer als onbekende nummers u gaan contacteren uit zichzelf ?

Rare situatie toch lol.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
dirkA zei:
Wordt het geen tijd voor een ander nummer als onbekende nummers u gaan contacteren uit zichzelf ?

Rare situatie toch lol.
Ach, als het uit de hand dreigt te lopen kan ik altijd van nummer wisselen.
Ik denk echter dat de nummers die nu nog verkrijgbaar zijn altijd wel een of ander "verleden" hebben dus vaak ruil je het ene probleem in voor het andere.

A

Anonymous

Guest
Hoi medeforumleden, beste wensen nog.

€ 250,- is echt veel te veel voor een uurtje. Ook al is het bare en kun je intern doneren. Zoals ik al eerder op dit forum gezegd heb, worden die meiden steeds duurder en het wordt nu écht onbetaalbaar. Laatselijk toch nog geprobeerd om wat aan huis te krijgen maar krijg niks als flauwekul. de ene keer moet ik een aanbetaling doen en de andere keer zitten ze te zeiken over paysafe cards en cadeaubonnen of zoiets. Dit is echt niet meer te doen en ik zie de toekomst van het wandelen dan ook erg somber in.

Ik merk ook bij mezelf dat ik in het algemeen steeds minder zin heb in seks. Pas geleden had ik eindelijk de mogelijkheid om eens iets af te spreken maar liet het aan me voorbij gaan. Ik zit nu eigenlijk als een parasiet mee te liften op het genot van mijn buurman met zijn nieuwe vriendin. Heb haar pas geleden over straat zien lopen. Best een lekker mokkel en ook nog eens circa tien jaar jonger dan mijn buurman. Heeft hij goed gedaan. Die buurman van mij is wel een aardige gozer. Wel een beetje een lompe boerenlul wat zich ook uit in zijn seksueel gedrag. Dat grietje wordt iedere keer compleet uitgewoond. Gaat er hard aan toe daar. Kennelijk geniet ze ervan want ze komt zo'n drie a vier keer per week langs in de avond speciaal om te krikken. Wel geinig soms want dan wordt ze compleet uitgewoond terwijl er romantische liefdesliedjes op de achtergrond gedraaid worden waar je eerder gewoon bij zou knuffelen.

Verder slaap ik ook veel sinds de sportscholen dicht zijn. Ben op het werk een stuk minder productief maar is nog niet opgevallen. Voor mij nogal een troosteloos begin van 2022.

Terug
Naar boven