2019 - Is zonder neuken makkelijker geworden?

Wordt het makkelijker om in Nederland en Belgie hoertjes te vinden die zich laten volspuiten

• Nee - Ik vind het moelijker ze te vinden

Stemmen: 73 26,8%
  • Ja - Aanbod wordt steeds groter

Stemmen: 148 54,4%
  • Geen verschil

Stemmen: 51 18,8%

• Totaal stemmers
    272

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Rick ,

geen idee hoelang je al meeloopt in dit wereldje , aangezien je altijd mooie verhalen verteld maar weinig schrijft over al die dames die je allemaal al zc geneukt hebt . Het is makkelijk zeggen dat je deze dames hier niet vermeld of niet vermeld worden maar dit geeft ook wel een idee bij vele lezers in hoeverre er een kern van waarheid in je schrijven zit . Ik kan je alleen maar zeggen dat het nzc al heel lang de normaalste zaak van de wereld is in welke landen je ook komt en zelfs na een aantal keren nmc kwam bij mij al snel de vraag of ik het ook zonder zou willen doen . en veelal gebeurde het hierna dan ook zc . Ook buiten het betaalde wereldje merk je idd dat het vaak zc gaat en ook dit is al sinds mensenheugenis en zal ook altijd doorgaan zelfs lang naar onze tijd ..... Het enige verschil is sinds internet en voorgangers hun intrede gedaan hebben is het voor veel meer mensen bereikbaarder geworden om aan deze info te komen en ja dat betekend dan ook dat de prijzen voor deze akties alsmaar omhoog schieten en dit zal zo doorgaan zolang de bezoekers dit ervoor willen betalen ..... Zelf heb ik een paar vaste dames die ik regelmatig bezoek (ook in het buitenland) en ik betaal al jaren een vaste prijs bij elk bezoek en men vraagt niet eens om hogere bedragen ondanks dat ik weet dat andere beduidend meer moeten betalen voor dezelfde service of zelfs voor mindere service .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Neuken zonder is genoeg te vinden en al jaren zo, ook mijn ervaring.
Wel valt me op dat het soms flink duurder is geworden bij sommigen dames.
Steeds meer dames vragen rustig 120 of 150 voor een half uurtje.
Moeten ze zelf weten maar ik ga dat niet neerleggen, gelukkig ook nog die het voor minder doen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ja nzc is nog genoeg tevinden. Mijn mening is dat het meerendeel het zonder doen als je ze beter ken en er een soort van klik ontstaat is mij al meerdere keren overkomen..
Vaginaal en anaal, en ik kijk altijd wat je er voor terug krijg met wat je er voor moet betalen bij de dames. ;)

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
geen idee hoelang je al meeloopt in dit wereldje , aangezien je altijd mooie verhalen verteld maar weinig schrijft over al die dames die je allemaal al zc geneukt hebt . Het is makkelijk zeggen dat je deze dames hier niet vermeld of niet vermeld worden maar dit geeft ook wel een idee bij vele lezers in hoeverre er een kern van waarheid in je schrijven zit .

1. Ik zit pas sinds kort op dit forum. Ik loop echter al veel langer in het wereldje van de hoertjes rond.
2. De sinds mijn aanmelding op dit forum bezochte en zonder condoom geneukte dames (3) hebben allemaal een recensie gehad.
3. De dames van het clubje die ik beschreef zijn geen van allen hoeren. Daar zul je dus niets over vinden.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@Rick: ik heb je recensies inderdaad gelezen.
Ze zijn top en waardevol zoals over het algemeen ook iedere recensie.
Ik hoop in ieder geval dat je je account hier niet verwijdert en nog veel mooie recensies gaat schrijven in de toekomst.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Is zonder neuken makkelijker geworden?
Ik ben van mening om ja te zeggen maar hetgeen nzc doet is dan weer serieus minder van "kwaliteit " geworden.
9 vd 10 bare dames die je kan vinden zijn ofwel zo marginaal dat je ze amper met een tang vast neemt of wel zijn het oude of lelijke dozen die nzc doen om volk te kunnen krijgen .
Er zijn ook nog mooie, propere dames en meisjes die nzc maar die weten dan ook van zichzelf wat ze waard zijn en vragen soms overdreven veel geld.
Dan had ik liever zoals het vroeger was, minder kansen op nzc maar wel betaalbaar en een propere, goeie niet half bejaarde dame.

A

Anonymous

Guest
Ik had het idee gemakkelijker maar moet dat bijstellen.
In Amsterdam is het aanbod kleiner dan 1 jaar geleden.
Ik heb een paar vaste adresjes waar ik neuk zonder condoom echter de dames willen absoluut niet hier genoemd worden

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ik neuk al mijn suikernichtjes bare, er is daar genoeg aanbod.
Je moet er wat tijd en moeite instoppen, maar je krijgt er veel voor terug
Dames van sexjobs en kinky sla ik over

A

Anonymous

Guest
Suikernichtjes, ik heb daar wel eens over gedacht. Ik weet absoluut niet hoe en waar je die kan vinden

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ik vind dat in Belgie,het aanbod zeer mager is.
Als ik de adjes bekijk op redlights,dan zijn er maar 2 of 3 in al de Vlaamse provincies die er openlijk mee adverteren.
Als nzc dan al vermeld staat,en je informeert ernaar,dan zeggen ze,aan de telefoon,ah nee dat doe ik niet :(
Ofwel is mijn aanpak niet goed,ofwel is het aanbod dus zeer erg mager.
Jammer voor mij dus.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Het is makkelijker dames te overhalen, maar je betaald ook wel aanzienlijk meer...
Dit jaar toch al meer dan 50 bare ;-)

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Het vraagt ook vaak wat investering in "klantentrouw". Ik heb al regelmatig meegemaakt dat dames aangeven nooit zonder te doen, maar uiteindelijk blijkt dat dan soms toch wel mogelijk. Het hangt ervan af hoe snel dat kan: soms na enkele bezoekjes al, bij anderen pas na een jaar of langer.

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat middelen zoals Prep het mogelijk maakt om HIV te ontlopen en dus de bare-trend omhoog zal gaan.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
misschien moet jaartal in topic veranderd worden? :D
volgens mij is het enkel makkelijker geworden. Zeker als het een dame is waar je al langere tijd komt ( :lol: ). In het huidige tijd willen ze allemaal hun klanten vasthouden....

Terug
Naar boven