Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2019 - hoeveel bare GangBangs heb je dit jaar bezocht?
Helaas zijn de bare gangbangs voor mij meestal te ver weg.
Wel heb ik dit jaar een aantal ondergespoten dames schoongelikt, wat ik echt lekker en geil vind.
Het laat zich raden welke voor mij het populairst zijn (Vanessa en Femke)
Maar afgelopen vrijdag ook die van Anna uit Rotterdam bezocht en die zou zomaar voor het nieuwe jaar vaker een bezoekje van mij kunnen verwachten.
Als ik toch ga betalen voor bare sex kies ik bij voorkeur een bare gangbang.
Als ik moet kiezen tussen een prive dame of een bare gangbang wint de gangbang keer op keer. Vaak goedkoper, verschillende dames, langer, gratis eten en drinken en als je net als ik een spermafetish hebt is dat mooi meegenomen!
More bang for buck als het ware
Het blijft een dure hobby maar ik kan me er wel in uitleven!
Qua barebangs staat met stip op nummer de spermagames in Duitsland. Altijd feest als ik er ben. De prijs vind ik schappelijk, maar de afstand is een dooddoener helaas.
Per jaar probeer ik mezelf toch te verwennen met 4 a 5 bezoekjes... maar dan ben je direct evenveel vakantiedagen kwijt.
Blijft wel grappig dat ik de dames neuk waar ik vroeger op zat te rukken
Zijn echt allemaal toppers en compleet mijn ding!
Daarnaast probeer ik ook graag eens de lokale gangbangs.
De gangbangs in Chadim zijn zeker de moeite. Heel hard van Mona genoten daar.
De Roemeense jonge sletjes zijn ook altijd fijn daar!
De gangbangs in de koleblomme zijn ook wel leuk. Beetje aan de prijzige kant en niet veel nieuwe dames, maar kan me er toch telkens amuseren!
De gangbangs met Stephie in omega club waren ook leuk. 1 enkele dame, maar ze weet niet van ophouden. Het zaad gutst uit haar kutje. En als ze weet dat je een spermaliefhebber bent geeft ze tegen dat ze proper gelikt moet worden. Maar als er een verse lul zich aanbiedt is het gedaan met likken en gaat ze terug melken!
Op zich alleen nog maar goeie geile ervaringen gehad.
Nog nooit beestjes mee naar huis genomen... laat ons hopen dat dit zo blijft!
Voorgaande jaren had ik wel weeklijks bare gangbangs met jonge mooie Vlaamse en Nederlandse meiden .
Waar ik jullie dan ook verslag van leverde .
Aangezien die dames het toneel hebben verlaten .
En ik geen liefhebber ben van dat oosteuropees gepeupel .had ik een trage start dit jaar .
Maar door de contacten die je leg tijdens zo'n bijeenkomst ben ik in verschillende appgroepjes terecht gekomen .
Waarom dan nog regelmatig een bijeenkomt bijwoon.
Ik ben een regelmatige bezoeker van Gwendy in Bekkevoort.
Het is echt een heerlijk schatje.
Waarschijnlijk blijft ze mijn vaste sletje wat gangbang betrefd. Een streling voor het oog, een zachtaardig persoon en een slet als ze op dreef komt.
***HAPPY NEWYEAR GWENDY***
Ik ben ook een fan van de gangbangs van Gwendy in Bekkevoort. Ga hier regelmatig naartoe en deze dame is echt top! Bezoek daarnaast ook nog wel eens andere gangbangs op dezelfde locatie. Voor volgend jaar plan ik eens naar Duitsland te trekken. Wisselende ervaringen hier te lezen over de SG gangbangs, dan zit er maar één ding op: zelf ervaren hoe het is. De afstand is wel groot en je moet er een verlofdag voor opofferen, dat is een nadeel. Zou ook graag eens meedoen bij een van de gefilmde GB's van Sperma Studio (ook in Duitsland). Iemand daar ervaring mee trouwens?
Nul, maar ik zou het graag een keer meemaken. Al was het maar om toe te kijken. Ik weet niet of ik echt zou willen deelnemen. Misschien alleen handwerk met spuiten over lichaam.