1000 berichten

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Barefan zei:
lekker ding zei:
Kan het maar gehad hebben. Mijn 1000ste berichtje. :)

Profitiat lekker ding (brrrrr dat klinkt raar tegen een man lekker ding zeggen :lol: )
Hopelijk doe je er nog snel 1000 bij he.

Groetjes
Barefan

thx, zal me best doen met zoveel mogelijk "zinvolle" bijdragen :roll: :lol: :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Profitiat lekker ding (brrrrr dat klinkt raar tegen een man lekker ding zeggen :lol: )
Hopelijk doe je er nog snel 1000 bij he.

Groetjes
Barefan[/quote]

thx Barefan, zal me best doen met zoveel mogelijk "zinvolle" bijdragen :roll: :lol: :)
Enne is niets raars aan hoor :lol: :lol: :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Was het niet zo dat als je boven de 1000 berichten zit je een date naar keuze krijgt van de leiding van het forum met een DVP naar eigen voorkeur ???

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
beffer007 zei:
Was het niet zo dat als je boven de 1000 berichten zit je een date naar keuze krijgt van de leiding van het forum met een DVP naar eigen voorkeur ???

Ik heb er niets van meegekregen maar sta er uiteraard voor open :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja ik sta daar ook wel voor open. (kut heb zelf nog geen 1000 berichten :( )
En ja nu ik toch al in Monaco woon in mijn penthouse is dat geen enkel probleem hoor. Wat hadden jullie graag gewild groot klein dik dun grote tieten kleine tieten blond bruin zwart of ros? blank of zwart? Als jullie je voorkeur doorgeven dan zoek ik de meest geschikte kandidaat voor jullie uit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Barefan zei:
En ja nu ik toch al in Monaco woon in mijn penthouse is dat geen enkel probleem hoor. Wat hadden jullie graag gewild groot klein dik dun grote tieten kleine tieten blond bruin zwart of ros? blank of zwart? Als jullie je voorkeur doorgeven dan zoek ik de meest geschikte kandidaat voor jullie uit.

Hoi Barefan, dat is nou eens tof van je :lol: .

Een leuke jonge meid, lekker slank met kleine borstjes apprecieer ik zeer. Kleur haar doet er niet toe, maakt het voor jou ook wat makkelijker zoeken ;) :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
lekker ding zei:
Barefan zei:

Hoi Barefan, dat is nou eens tof van je :lol: .

Een leuke jonge meid, lekker slank met kleine borstjes apprecieer ik zeer. Kleur haar doet er niet toe, maakt het voor jou ook wat makkelijker zoeken ;) :lol: :lol: :lol:

Bij deze jong check, meid check (denk ik) kleine borstjes check (aangezien ze er niet over struikelt) haar kleur ros (die schijnen extra wild te zijn in bed)
Have fun lekker ding.
4398865.jpg

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Woehahahahahaha. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

echt gul van je :roll:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja hoor om de kosten wat te drukken stond ze open voor een gangbang met jullie 2 zei haar eigenaar me daarstraks.
Ik zal jullie tijd en plaats laten weten :)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
nou het is weer taart tijd hoor.
CWP heeft de kaap van 3000 berichten bereikt.
Dankjewel CWP voor alle moeite je doet voor het forum.
We appreciëren dat zeer!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
GNVdetMojSHdDxAtYEwufvSjyVW8LjTnEb

Dit is mijn Gulden adres :D :lol: :lol:

Terug
Naar boven