1000 berichten

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Langzaam maar zeker kruip ook ik naar de 1000 berichten. Dat zal ik wel halen ergens tegen de herfst.

Daarna valt het mij gelijk op dat er bijna 5000 forumleden zijn maar dat het maar een krappe 500 zijn die ooit wel eens iets hebben geschreven.
Zijn er dan zoveel droog geilers. Het is natuurlijk niets nieuws maar ik vind het wel ontzettend jammer. :?

Daarom schrijf ik hier ook niet alles en speel ik soms wat toe aan medewandelaars en vice versa die ik al wat langer ken en wel wat schrijven. :roll: ;)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja ik vind dat ook wel jammer ja.
Maar ja als iedereen voornamelijk prive gaat delen dan gaat daar ook geen verandering in komen vrees ik.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zitten zowiezo 200 accounts van Glijmiddel tussen, en nog eens 200 van spammers die we bannen en blokken maar die usernames blijf je zien.
Of we moeten Glijmiddel ook als spammer zien.. :lol:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
CWP zei:
Zitten zowiezo 200 accounts van Glijmiddel tussen, en nog eens 200 van spammers die we bannen en blokken maar die usernames blijf je zien.

dan moeten er 201 verwijderd worden ......... scheelt een hoop onzin

en zonder glijmiddel is het gevoel toch beter

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:

Je zou kunnen beginnen met die personen die de laatste 2 jaar niets maar ook niets geschreven hebben.
Dan ben je er zo 3000 kwijt ;)

@Barefan, ben ik met je eens maar zo schiet het ook niet op toch.

Op Hookers aardig hetzelfde. Ik heb daar ook over (meerdere) dames geschreven, die dames hebben het drukker maar recencies ho maar. Dus ook daar schrijf ik niet zoveel meer.

Maar tis hier altijd wel gezellig op het forum. Je kan hier meer je ei kwijt :D

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
CWP zei:
Is 200 een realistisch cijfer of een beetje dichterliijke overdrijving? Want als ie er echt 200 heeft is ie nog gekker dan ik dacht :eek:

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Netjes...1000 berichten is niet niks.
En inderdaad een hoop drooggeilers en andere idioten die louter onzin schrijven, of jouw verslag bekritiseren...Dat werkt demotiverend voor mij, dus de 1000 zie ik mezelf niet halen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
bordello zei:
CWP zei:
Is 200 een realistisch cijfer of een beetje dichterliijke overdrijving? Want als ie er echt 200 heeft is ie nog gekker dan ik dacht :eek:

Geen idee ik heb ze nooit geteld maar het zijn er toch wel wat hoor.
maar 200 is wel wat overdreven ja. Maar goed laten we vooral niet te veel aandacht aan dit figuur geven. want hij krijgt echt te veel aandacht als je het mij vraagt hoor.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
frankypanky zei:
Netjes...1000 berichten is niet niks.
En inderdaad een hoop drooggeilers en andere idioten die louter onzin schrijven, of jouw verslag bekritiseren...Dat werkt demotiverend voor mij, dus de 1000 zie ik mezelf niet halen.

CWP was de eerste die vorig jaar zomer deze barrière doorbrak, nu als moderator gaat ie natuurlijk als een trein. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Kan het maar gehad hebben. Mijn 1000ste berichtje. :)

Bijlagen

• 2.jpg
    2.jpg
    176,3 KB · Weergaven: 148

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
lekker ding zei:
Kan het maar gehad hebben. Mijn 1000ste berichtje. :)

Profitiat lekker ding (brrrrr dat klinkt raar tegen een man lekker ding zeggen :lol: )
Hopelijk doe je er nog snel 1000 bij he.

Groetjes
Barefan

Terug
Naar boven