100 euro 30 minuten nzc in Amsterdam

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Dag iedereen,

Ik ben op weekend in Amsterdam en had wat gehoopt op goeie nzc avontuurtjes. Maar ik moet zeggen dat het zeer teleurstellend is het aanbod hier, of kijk ik verkeerd?

Hebben jullie een goeie dame die je voor 100 euro goed kunt volpompen? Mag zelfs iets meer zijn.
Iedereen die ik contacteer, neemt ofwel niet op of lezen de berichten en antwoorden niet.

Ik blijf hier nog tot 1 september
Hopelijk kunnen jullie wat verandering brengen in mijn ervaring.
Bedankt!

A

Anonymous

Guest
Dan zal je helaas van een koude kermis thuis komen maat. Als het uiterlijk je niet uitmaakt qua leeftijd, gewicht etc. zou er misschien nog iets mogelijk kunnen zijn, maar wat betreft de mooie, jonge, slanke meiden kan je het vergeten.

Ja ik ga me lul nog niet eens gratis steken in een lelijk of dik of oud wijf of een combinatie van dit alles, laat staan er voor te gaan betalen, maar velen denken daar anders over en moeten hun lul gewoon even in een gat steken en dan maakt het niet uit wie of wat en of ze ervoor moeten betalen.

Kijk en dat wij dik, oud, kaal en lelijk zijn, dat maakt niet uit, maar wijven moeten gewoon super lekker zijn! :lol:

Zelfs de mindere goden om ze maar zo te noemen die als DVP werken in de omgeving van Amsterdam durven de hoofdprijs te vragen, nou dan weet je het wel! :cry:

Succes :!:

A

Anonymous

Guest
Amsterdam is zoziezo overrated. Of je moet 18 tot 25 zijn en als een kind denken dan is de kermis aka Amsterdamned nog wat. Voor de werkelijke fun van wereldformaat ga je gewoon naar Medellin, Colombia, Barcelona, Kiev of St Petersburg. Amsterdam was leuk en fun in jaren 80-90 tot aan 2010 zo maar daarna downhill.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Idd wat overrated maar moet wel zeggen, er zitten wel echt lekkere dames achter de ramen. Heb wel geen enkele bezocht, ik vind het maar wat te druk daar. Zal morgen eens kijken in De Pijp of ik daar wat vind achter de ramen.

Wat het buitenland betreft, ik heb nog 4 a 5 dagen verlof na mijn trip naar amsterdam. Waar zou je mij aanraden om te gaan dan? Colombia is te ver voor maar 4 dagen maar het land staat wel nog op mijn wachtlijst. Ik weet wel niet of de dames daar snel bare doen.

Barcelona zie ik wel ook nog zitten, maar ook geen idee hoe makkelijk ze daar bare gaan.
Ook twijfelde ik nog tussen Praag en Boedapest.

Hopelijk kan ik de teleurstelling goedmaken dan.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Gigi 30 min €150
Lika 30 min €100
Rita 30 min €100

De 3 meest toegankelijke waar je meteen scoort

Haben sie eine stunde dan heb ik er nog meer voor je.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
robinhood2017 zei:
Amsterdam is zoziezo overrated. Of je moet 18 tot 25 zijn en als een kind denken dan is de kermis aka Amsterdamned nog wat. Voor de werkelijke fun van wereldformaat ga je gewoon naar Medellin, Colombia, Barcelona, Kiev of St Petersburg. Amsterdam was leuk en fun in jaren 80-90 tot aan 2010 zo maar daarna downhill.

Medellin Cokumbiana neuk jij niet zomaar rond vriend, Bogota en Punta cana Dominicaanse republiek is een ander verhaal

A

Anonymous

Guest
Vriend?

Medellin moet je mensen idd kennen en of familie hebben.
Maar qua beleving en passie vind ik Colombia geweldig. Warme mensen.
Voor mensen die het zoeken veel Redlights in Bogota.

Brazilie is een andere optie maar voor bare zeer moeilijk.

Europa en dan met name Oost Europa en Scandinavie zijn de makkelijkste landen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Vriend is een metafoor pik.

Medellin nogmaals neuk je niet zomaar rond met of zonder familie.

Je hebt het over Brazilië in fortaleza neuk je rond Bare zoveel je wilt, maar dit topic gaat de verkeerde kant op maar geef de mensen geen verkeerde voorstelling van
Medellin.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Columbiana Cupid wordt vaak aanbevolen maar van te voren contact leggen en regelen, medellin is het ook normaal dat je de prostituées van te voren ( prepaid) te betalen dat doenlijk nergens in Nederland niet en in Columbia zeker niet

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Zonder moeite zei:
Gigi 30 min €150
Lika 30 min €100
Rita 30 min €100

De 3 meest toegankelijke waar je meteen scoort

Haben sie eine stunde dan heb ik er nog meer voor je.

Had het gevraagd aan Liika maar zij vroeg 50 bovenop de 100 voor bare. Ik heb zeker een uurtje hoor, hoe meer hoe beter 😃

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ga naar Lika toe half uurtje boeken komt goed, niet zoveel van te voren vragen joh Lika neuk je een uurtje Bare voor €150

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
Baresletje in Oss kan je voor een leuk prijsje bare neuken.
Als bonus drink ze ook je plas.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Rita heb ik ook bekeken en ziet er goed uit ook 😋
Zit gewoon wat ver, maar moet lukken met het OV.
Dacht dat Amsterdam wat jongere dames ging hebben om bare te nemen, maar het zullen dus weer de milfs zijn 😄

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Voordeel is wel weer dat een milf het vaak wel erg leuk en geil vindt om een jonge vent te neuken. Mits niet te jong natuurlijk.

Hooked

Terug
Naar boven