10 jaar dezelfde advertenties

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Op afspraakjes zie ik onderstaande 4 dames al jaren met dezelfde foto's en teksten....soms posten ze hun advertentie meerdere keren per dag 7/7.
Wie spreekt daar dan nog met af? Tegenwoordig ook niet veel meer te vinden op afspraakjes vroeger was dat veel leuker.

Met of zonder hieronder geen idee maar het is gewoon om even te vragen wie daar nog opkruipt? Misschien iemand die afspraakjes voor de eerste keer opent?
Maar hoe meer adjes ze hebben hoe slechter de service meestal.
Iemand die een van onderstaande al geneukt heeft per toeval?

Deze is al jaren 43 of 45 volgens mij dezelfde dame als isabelle

Ook al een eeuwigheid 38 jaar:cool:

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Er zijn er nog wel meer. Afspraakjes is zowat de vuilbak van de sector geworden.

Niks dan afgedankte vrouwen en fakers/oplichters.
In de sexdating rubrieken + chats zitten sinds corona enkel oplichters, rukkers en homo's die zich als vrouw proberen voor te doen.
Ook de reacties die je op eigen zoekertjes krijgt komen van dezelfde debielen.

Durf je echter daar iets over te melden, een foutje te maken in je eigen advertentie, iets te schrijven wat de eigenaar verkeerd begrijpt of per ongeluk in de verkeerde rubriek iets te plaatsen wordt je email adres direct geblokkeerd wegens 'misbruik'.

Je krijgt dan natuurlijk ook geen antwoord, excuses of mogelijkheid tot rechtzetting meer.

13 mei 2015
1.163
462
Zo'n advertenties laat ik aan mij voorbij gaan.
Volgens mij zijn die hopeloos op zoek naar 'slachtoffers' ipv 'klanten'.

Geile groeten,´
Ypp

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Susanna uit Mechelen is ook zo eentje.
Red Scarlet uit Herentals ook.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
over die monster tieten wijven van de regio st niklaas weet ik niet of dat wat is ... nooit interesse voor gehad , ik ben waarschijnlijk niet zo een tietenman ... maar van Esmee uit tessenderlo kan ik jullie wel absoluut vertellen dat deze nog steeds actief en wel degelijk afspreekt en daar is geen oplichting of achterdochtigs mee gemoeid . dit is een dame die inderdaad al lang in het vak zit , maar zeker echt is ... de vraag om enkel te bellen en Geen sms , is omdat zij dan persoonlijk je informatie en prijzen kan zeggen naargelang wat je wensen zijn .. ( dus ook Bare volspuiten ) al dan niet met vooraf een relaxte jacuzzi .. ok ze is wat ouder en zeker geen fotomodel , maar als je een GFE ervaring met een type girl next door wil hebben , beantwoord Esmee zeker aan de verwachting .

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Die van Bieke in Heist-op-den-Berg zijn ook al 10 jaar dezelfde zodat haar juiste leeftijd inschatten ook wat makkelijker is. Niettemin blijft het bij haar nog altijd een erg aangenaam intiem samenzijn.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Ze adverteren nog allemaal:

Bella 43jaar is EVI 47 jaar geworden

Cynthia is 64 geworden dus dat klopt

Joke is 40 dus klopt ook

Esmee is plots 54 geworden :eek:

Bijna dagelijks een advertentie sinds mijn eerste post, die dames hebben toch 1 klant per dag die zouden toch al lang kunnen rentenieren in spanje...

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Wat dachten jullie van Denise uit Nieuwegein? Die gebruikt al minstens 20 jaar dezelfde advertentie met dezelfde foto's.
Ik weet nog precies wanneer ik voor het eerst een advertentie van Denise gezien heb, dat was in 2003. En dat waren inderdaad dezelfde foto's als nu ;) Ik vond het toen erg geil omdat ze een van de weinigen was die adverteerde met bare seks en wilde er een keer langs gaan, maar vanwege de afstand én de relatie die ik toen had is het er destijds niet van gekomen...

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
allemaal hopeloze gevallen... een dame die blijft meestal maar enkele jaren werken in dit wereldje...

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Heb me er in de begin jaren dat ik wandelde er ook eens aan laten vangen, was toen via Deernes. Een vrouw adverteerde met de leeftijd 38 en irl naderde ze toch de 60😳. 'k Heb het haar toen gezegd, ze zei dat ze die foto's niet meer kon verwijderen. Fake waren de foto's niet, maar ze waren professioneel gemaakt. Ze was wel erg verzorgd en was goed voorzien. Ipv 130 heb ik maar 50 moeten geven. Haar kut voelde wel fantastisch en heb haar uiteindelijk 3 keer volgespoten. Eind goed al goed, maar het is oppassen ..

Terug
Naar boven