Zakenreis

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Denk inmiddels zo'n 20 jaar geleden werkte ik voor een groot nederlands bedrijf en gingen we met een samenwerking aan met een bedrijf in Taiwan.
Met wat collega's ging ik regelmatig die kant op en we vermaakten ons in de avond prima in Taipei met opvallend veel mooie jonge dames.
Op gegeven moment heb ik leuke klik met een dame, Siena die me ook in het weekend wil afspreken om me wat te laten zien van de stad. De hele zaterdag zijn we vervolgens op pad, eten samen, wandelen en uiteindelijk wil ze mij iets laten zien op de computer waarvoor ze mee gaat naar mijn hotelkamer. Achteraf gewoon een excuus natuurlijk.
Even later gaat ze naar de badkamer en als ze terug komt zijn al haar kleren uit. Siena heeft een prachtig lichaam, ze is slank, lang krullend zwart haar en grote borsten voor een Aziatische, een grote B of kleine C cup. Haar kutje is licht behaard.
We kussen, ze trekt m'n kleren uit en mijn handen zitten overal.
Bij het zien van mijn stijve pik van 20cm ontsnapt een klein gilletje en snel zakt ze op haar knieën om me heerlijk en uitgebreid te pijpen.
Ik heb geen condooms maar wat wil ik haar graag neuken.
En dat gebeurt uiteraard ook, meerdere keren die avond, midden in de nacht en nog een keer in de ochtend.
Het hele weekend zijn we samen, klikken super goed en op zondagavond blijft ze weer slapen.
Ik gebruik mijn scheerset om haar kutje glad te maken en lik haar vervolgens uitgebreid.
Vanaf dat moment slapen we elke nacht samen tot het moment dat ik terug naar Nederland moet.
Bij terugkomst op het werk evalueren we de samenwerking en krijg ik het verzoek om voortaan elke zes weken 1 a 2 weken naar Taiwan te reizen.
Gedurende twee jaar zie ik Siena zo heel regelmatig. Elke keer scheer ik haar kutje mooi glad en neuken we er flink op los.
het is lang geleden maar dat mooie roze kutje zie ik nog zo voor me terwijl ze haar kont naar achteren duwt en haar billen uit elkaar trekt. Mijn pik glijd er volledig in en ze schreeuwt het uit van genot terwijl ik haar hard en diep neuk.
Ze vraagt me haar kutje te vullen met zaad maar meestal spuit ik over haar kont, op haar tieten, in haar mond en zelfs in haar kontje. Nooit vraagt ze me om iets te betalen, maar uiteraard neem ik haar mee naar mooie restaurants en gaat ze met me mee naar oa Singapore en Maleisië. De vlucht betaald ze zelf.
Ik geniet overal van die prachtige sexy vrouw aan mijn zijde maar aan al het moois komt een einde.
Mijn Taiwan avonturen houden op, Siena blijft achter, trouwt uiteindelijk een lokale man en als ik na een tijdje nog eens contact opneem via de mail krijg ik een boze mail van haar man.
Heb haar Facebook pas nog even erbij gezocht en daarop stond ze trots met haar inmiddels volwassen dochter. Heb even met schuin oog gekeken en zitten rekenen maar toen dachf ik nah....dat kan niet.

Terug
Naar boven