Welke dame kan ik zwanger maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Sommige fantasieën moet je voor jezelf houden en een fantasie of droom laten blijven.
Ik denk dat tietenlikker nog even moet nagaan welke wettelijke verplichtingen hij heeft als biologische vader. En dan ook nog eens bedenken of hij voor 21 jaar 24/7 bereid is om er voor het kind te zijn, om nog te zwijgen over wat zijn relatie met de moeder van het kind zou moeten zijn.
Het klinkt net zo eng als die spermadonor met meer dan 500 kinderen.
Kortom beter verder gaan met dromen en de administrator vragen dit onderwerp te verwijderen.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Sommige fantasieën moet je voor jezelf houden en een fantasie of droom laten blijven.
Ik denk dat tietenlikker nog even moet nagaan welke wettelijke verplichtingen hij heeft als biologische vader. En dan ook nog eens bedenken of hij voor 21 jaar 24/7 bereid is om er voor het kind te zijn, om nog te zwijgen over wat zijn relatie met de moeder van het kind zou moeten zijn.
Kortom beter verder gaan met dromen en de administrator vragen dit onderwerp te verwijderen.
U heeft 100% gelijk.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Bij nzc is er altijd een kans dat je een kind verwekt, zelfs na sterilisatie. En dat kan voor sommigen een opwindende gedachte zijn. Als ik OP goed begrijp gaat het juist/ook om het anonieme, iedereen kan de vader zijn, vandaar dus ook bij nzc dvp. Zo heel ziek kan ik dat niet vinden. Of het verantwoordelijk is om het ook te zoeken kan je je afvragen. Je kan het iig niet aan een dvp vragen, want dan is het anonieme er wel af. En wat verantwoordelijkheid betreft: dan zou je gewoon niet moeten neuken, dan weet je pas zeker dat je geen kindjes maakt.

Overigens vraag ik me wel af of OP niet gewoon een trol is, zoals ook door anderen geopperd (cerato?), zie post 39 waar iemand anders andwoord op iets dat duidelijk voor tietenlikker is bedoeld; dubbel account? *) Als dit topic weg moet, dan daarom. Niet omdat het wat ongewoon/pervers/ziek is. Want dan ken ik er ook nog wel een paar en houden we weinig forum meer over.

*) Bij nader inzien lijkt me dit een onterechte verdachtmaking, sorry @deedydude

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik moet dat van post #39 even nuanceren. Sorry @deedydude jouw opmerking over de uni lijkt me terecht en jij lijkt me geen dubbel van tietenlikker.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Voila! Iedereen wordt dus flink getriggerd door tietenlikker27.
Daar is het hem om te doen, ik weet het wel zeker.
Ik zal daarom niet meer reageren na dit gepost te hebben.
Tevee lol voor hem, dat gun ik hem niet.
Het is een fantasie en dat mag maar hij neemt verder de boel gewoon in de maling.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Het ging mij er niet om , om het kind op te voeden ben je gek? Ik wil er alleen een paar verwekken bij een dvp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven