Weinig leuke dames op het moment

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
Komt het door de feestdagen? Maar er zijn opvallend leuke dames op het moment vindt ik. Hopelijk is het stilte voor de storm....

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Hopelijk is het stilte voor de storm....
Ik denk dat het dat is :) .

Als straks de sneeuw weg is (het is toch geen reizen zoals nu), dan stappen al die geile knappe jonge dames uit Oost Europa -die nu vanaf voor de feestdagen al droog staan en daardoor zo geil als maar kan- in hun auto (of die van hun chauffeur) om naar ons toe te komen en weer eens goed gedaan te worden.

Omdat er zo ontzettend veel komen zal de markt ook bepalen dat de prijs drastisch naar beneden gaat.

Nou, we gaan er vast klaar voor op de uitkijk zitten 👀

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ik vraag me af of het nu 'tijdens de storm' ook makkelijker afdingen is op de prijs.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
@Grote_dick, ik weet niet van welke regio jij bent, maar ik ervaar dit al héél lang. Af en toe kom je nog wel eens iets leuks tegen, maar het is triestig tegenwoordig. Los van de feestdagen, gewoon altijd. Ik ben van regio Kempen (Geel-Herentals-Turnhout), en als je daar de Latina's en de Roemeentjes weglaat heb je gewoonweg niks meer qua deftig aanbod. Toen ik pas begon met deze hobby was dat wel wat anders. Ik ben geen 'vroeger-was-het-beter-type', maar toch... vroeger was het beter. :)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Grote_dick, ik weet niet van welke regio jij bent, maar ik ervaar dit al héél lang. Af en toe kom je nog wel eens iets leuks tegen, maar het is triestig tegenwoordig. Los van de feestdagen, gewoon altijd. Ik ben van regio Kempen (Geel-Herentals-Turnhout), en als je daar de Latina's en de Roemeentjes weglaat heb je gewoonweg niks meer qua deftig aanbod. Toen ik pas begon met deze hobby was dat wel wat anders. Ik ben geen 'vroeger-was-het-beter-type', maar toch... vroeger was het beter. :)
Vroeger was echt wel beter. Het glazen straatje in Gent, altijd bare en waren echt wel knappe meiden. Belgisch, Frans Marokkaans, waren gouden tijden. Ik had altijd geld te kort.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
bare-addict.
Ik heb dit nooit geweten dat er in het glazen straatje aan nzc gedaan kon worden.
Moest ik dit geweten hebben,kwam ik er wekelijks;)

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
Weinig leuke dames op het moment ?!

komt dit niet door het feit dat alles op ons forum minutieus wordt beschreven en becommentarieerd ?

vaak zie ik dat het niet bij één negatieve op positieve ervaring blijft bij een dame , dus ik besluit dat iedereen de dames laat links liggen die niet goed in de markt liggen. Zeker als ze hun afspraken niet nakomen.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Een beetje kritisch zijn tov het forum hier kan nooit kwaad, maar het is normaal dat je dames links laat liggen als ze niet doen wat ze beloven.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
De latina's en de Oost Europese dames maken dat de dames van bij ons afhaken. Vele mannen vallen voor de lage prijzen en de dikwijls mooie jongedames. Dat het afwerksex is, beloften dikwijls niet nagekomen worden en de dames deel uitmaken van een netwerk waar ze een groot deel van hun inkomsten moeten afdragen boeit meestal niet.
De jongedames en milfs van hier bieden meestal een GFE, in ieder geval meer dan gewoon een kwakje dumpen, maar het is dikwijls moeilijk concureren met de buitenlandse import. Die dames zijn eigenlijk de Aliexpress, Shein en MC Donalds van de sex industrie.
Als wij systematisch kiezen voor dames van hier zullen er automatisch terug meer komen.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Ik denk ook dat steeds meer mannen vanwege de tegenvallende prijs/kwaliteit verhouding afhaken of misschien alleen nog bij vaste dames langsgaan, maar wel minder vaak. Mede ook aangejaagd door de overal stijgende prijzen. Men heeft minder te besteden.

De hoge prijzen werken denk ik ook afwerksex in de hand en schrikken hiermee de betere dames die meer service gericht zijn af. Die willen denk ik liever een man die de tijd met ze neemt dan dat ze binnen 20 min of 30 min worden afgewerkt.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Je hebt een punt Buck: 80 pct van mijn dates afgelopen jaar zijn bij mijnzelfde 3 vaste hoertjes geweest

Een nieuwe was risico en meestal tegenvaller

Terug
Naar boven