Wat is er waar van alle schrijverij....?

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Dit hele forum is zijn doel volgens mij al een tijdje voorbij geschoten.
Elk schrijfsel kan onwaar zijn, want het is steevast een eenzijdig verhaal. Zowel qua bare als qua soa's.
Eigenlijk worden hier alleen de welbekende cumdumps besproken. En opnieuw besproken en nog maar eens besproken.
Dat zijn helaas exact de dames die ik nooit zou bezoeken. Maar ieder zijn ding.
De dames met wie ik bare ga, zijn dames die hier niet worden besproken en die ik hier ook nooit zal vermelden.
Heb ooit de fout gemaakt dat wel te doen met enkele dames die bovengemiddeld waren en vervolgens werd ik door de helft van de lui hier voor leugenaar uitgemaakt want dat zou die dame NOOIT doen... En de andere helft ging met geprinte velletjes van mijn verhaal bij de dame op bezoek of bestookten haar met vragen over nzc. Uiteindelijk bleek dat er meer waren met dezelfde ervaring... En die waren eigenlijk niet blij met mijn schrijfsel. Wat ik nu ook prima begrijp.
Ik heb geen zin meer in dat gedoe voor mij en voor de dame.
Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Ik lees eigenlijk alleen nog. Ook om te checken of ik dames bij wie ik bare ga hier tegen kom. Gelukkig niet :) Ze zullen het best met meer doen, maar hebben nu in ieder geval zelf de keuze om dat onder de radar te doen met wie zij willen.
Het forum is wellicht ook te bekend of te makkelijk te bezoeken voor de dames zelfs of hun witte ridders. En anders is er wel een hele printjes-brigade die er op af galoppeert. Waar ook niemand blij van wordt.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ach we hebben allemaal dames die we niet vermelden weleens af en toe eentje vermeld het duurt geen 24 uur en de dame is getroffen door een atoombom aan berichten dus dat doen we niet meer.

Verder je moet opletten hoe iemand recenseert daar haal je heel veel uit maar als ik kijk ziin het nog steeds alle survivors van alle forums die ik in ieder geval serieus neem en Ivany bag recenseert ook geweldig

Goed voorbeeld is Nicole in Rotterdam zo druk en je ziet geen nieuwe recensies dat betekent heel heel veel lurkers het is niet anders

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik krijg een reactie van moderator? (dat denk ik) op mijn reactie dat een bericht verwijderd is.
Er staat: misschien moet je beter lezen waarom het verwijderd is.
Misschien ben ik te dom maar ik weet niet waar ik dat lezen kan, zie nergens een melding.
Ook geen bericht in mail of per pm.
Dus vraag: waar kan ik dan zien waarom mijn reactie is verwijderd?
Ik kan het niet vinden.
Iets meer en duidelijker reageren kan toch wel?
Ik pen dit als reactie maar weet ook niet hoe je in contact met moderator kan komen.
Dat zie ik ook nergens, zal aan mij liggen maar maak het dan duidelijk aub.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Bedankt, dat wist ik dus niet.
Maar geeft me nog geen antwoord op het waarom van het bericht verwijderen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Man man,

jij reageert op een bericht van andereti, dat bericht wordt gewist omdat het een zielige, beledigende comment richting alle forumleden is.

1690816506561.png

Natuurlijk worden dan ook de berichtjes die daar weer op reageren of het geciteerd hebben ook verwijderd. Ik heb daarbij vermeld dat je bericht verwijderd is omdat het bericht waar je op reageerde verwijderd is. Vervolgens stel je opnieuw de vraag in het topic waarom is mijn bericht verwijderd. daarop stuur ik je weer in de melding mee dat je eens goed moet kijken waarom je eerste bericht is verwijderd....... Maar het kwartje is blijkbaar nog altijd niet gevallen.

Hmtk1976

Toogplakker
23 jul 2017
59
19
Grappig. Ze doet alleen nog nzc met vaste klanten maar maakt voor nieuwe klanten die niet dikwijls naar de hoeren gaan een uitzondering. Dan vraag ik me direkt af hoeveel uitzonderingen ze zo maakt.

Terug
Naar boven