Vrouw overtuigen tot bare daten.

Riksker500

Snuffelaar
10 jun 2024
6
3
Beste leden,

We zijn een koppel m50 vr41.
Ik fantaseer al geruime tijd, om mijn vrouw te zien vrijen met een andere man…. Mss is dit een gevolg vh feit dat ikzelf onvruchtbaar ben en we vrijwel alles geprobeerd hebben om zwanger te worden… gisteren, heb ik haar als ultieme oplossing voorgesteld te daten met andere man(nen) en bare te vrijen… buiten het feit dat het me opwindt … wordt ze mss zwanger, dus een win win… en ik toch wel vaststel, dat er hier toch wel wat kandidaten zijn…maar zij heeft er toch wel moeite mee om te vrijen om te vrijen… zou uiteraard wel een HIV sneltest aan te pas komen.. maar dan nog… iemand hier ervaring mee? Tips om haar te overtuigen?…
Alvast dank… ik kijk uit naar reacties….
Rik

Riksker500

Snuffelaar
10 jun 2024
6
3
Brabant, maar we verplaatsen desgevallend wel.. naar leuk hotel, afstand is niet het probleem…

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Hoe ziet ze er verder uit? Kun je d'r beschrijven of een foto delen?

Riksker500

Snuffelaar
10 jun 2024
6
3
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

We verplaatsen ons… dat is het probleem niet….

Laatst bewerkt door een moderator:

Michellim

Toogplakker
15 feb 2016
79
48
Hier een man van 47, lekker verzorgd. Alles met respect. Wel anoniem. Stuur een prive bericht en ik stel mezelf graag voor.

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Beste leden,

We zijn een koppel m50 vr41.
Ik fantaseer al geruime tijd, om mijn vrouw te zien vrijen met een andere man…. Mss is dit een gevolg vh feit dat ikzelf onvruchtbaar ben en we vrijwel alles geprobeerd hebben om zwanger te worden… gisteren, heb ik haar als ultieme oplossing voorgesteld te daten met andere man(nen) en bare te vrijen… buiten het feit dat het me opwindt … wordt ze mss zwanger, dus een win win… en ik toch wel vaststel, dat er hier toch wel wat kandidaten zijn…maar zij heeft er toch wel moeite mee om te vrijen om te vrijen… zou uiteraard wel een HIV sneltest aan te pas komen.. maar dan nog… iemand hier ervaring mee? Tips om haar te overtuigen?…
Alvast dank… ik kijk uit naar reacties….
Rik
Feit je tips vraagt om haar te overtuigen… als ze ni wilt,
Wilt ze niet toch?

Nickvander88

Snuffelaar
11 jan 2022
3
0
hi nick hier ik ben 35 jr zie er goed en verzorgd uit. Graag zou ik in contact komen en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gebruik de zoekfunctie eens en vul breeding in.
Dan krijg je mogelijk nog ideeën om haar te overtuigen.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Als jij het echt geil vind om haar door een ander geneukt te zien worden kun je dat eventueel nog aanstippen om haar bezwaren te overwinnen?

Riksker500

Snuffelaar
10 jun 2024
6
3
Klopt wel… kan, dat ze dat niet zo begrepen heeft… vind het een supergeil zicht…

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Zou haar een week niet aanraken, meenemen naar de Krashzone, haar goed geil laten worden van al dat lekkers.
Misschien gaat ze dan overstag, doet ze mee en laat ook zij condoom achterwege

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Dame al zwanger?

Zo niet heb ik nog wat high quality zaad in de aanbieding. Aantal slimme en mooie jongens verwekt.

Ik doneer graag persoonlijk. Stuur maar dm.

Terug
Naar boven