Trogdor
Ervaringsdeskundige
- 23 dec 2016
- 306
- 248
Afgelopen week had ik een kerstborrel van een relatie in Den Haag, na een rondje de straten te zijn gewandeld kon ik geen dame vinden waar ik zin in had richting huis gereden. Even gestopt bij de KFC bij het brug restaurant op de A4. Terwijl ik mijn gefrituurde kip aan het eten ben zie ik een dame rondlopen die een beetje verloren rond loopt. Ze ziet me kijken en loopt naar de auto, ik doe het raampje omlaag en ze vertelt dat ze aan de verkeerde kant van de A4 is afgezet en dat haar auto aan de andere kant van het brug restaurant staat maar dat ze nu niet door het restaurant kan lopen want het is dicht, ze vraagt of ik haar een lift kan geven. Gezien dat ik net mijn eten op heb en in een goede bui ben (wat gedronken en een bonus gekregen) heb ik ingestemd. Ze stapt in en doet netjes de gordel om. Ik rijd langs de prullenbak en gooi de verpakkingen weg en draai de snelweg op, pak de eerste afslag en draai weer terug de A4 op, we praten wat, ze verteld dat ze terug komt van een kerstborrel en dat haar collega haar afgezet heeft en dat ze dacht dat het nog open zou zijn en dat ze heel dankbaar is voor de lift terwijl ze dat nooit normaal zou doen maar een taxi zou wel veel kosten en dat kon ze niet betalen.
Aangekomen bij de andere kant van het brug restaurant naast haar auto geparkeerd waarna ze me vriendelijk bedankt en mij drie kussen wilt geven, maar bij de laatste kus pakt ze me vol op de mond en beginnen we te zoenen. Haar handen gaan al snel naar mijn gulp en haalt ze mijn half harde pik uit mijn broek die ze begint te trekken. Al snel voel ik aan haar borsten en neemt de geilheid echt toe. Ze blijft trekken en begint te pijpen, ik houd het niet langer en spuit haar mond zo vol. Ze slikt het door trekt nog even na en zegt dank je wel, stapt uit en stapt in haar auto. Nog een beetje beduusd en met mijn nog half harde lul uit mijn broek kan ik nog net dank je wel en fijne dagen zeggen en zie ik zo de achterlichten weg rijden. Al bij al toch lekker mijn zak geleegd en het geld in mijn broekzak gehouden. Onverwachts toch een leuke avond!
Aangekomen bij de andere kant van het brug restaurant naast haar auto geparkeerd waarna ze me vriendelijk bedankt en mij drie kussen wilt geven, maar bij de laatste kus pakt ze me vol op de mond en beginnen we te zoenen. Haar handen gaan al snel naar mijn gulp en haalt ze mijn half harde pik uit mijn broek die ze begint te trekken. Al snel voel ik aan haar borsten en neemt de geilheid echt toe. Ze blijft trekken en begint te pijpen, ik houd het niet langer en spuit haar mond zo vol. Ze slikt het door trekt nog even na en zegt dank je wel, stapt uit en stapt in haar auto. Nog een beetje beduusd en met mijn nog half harde lul uit mijn broek kan ik nog net dank je wel en fijne dagen zeggen en zie ik zo de achterlichten weg rijden. Al bij al toch lekker mijn zak geleegd en het geld in mijn broekzak gehouden. Onverwachts toch een leuke avond!