Vanessa - Duisburg - Vulkanstrasse 11 / 2.verd./ K 6

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Was er zo'n 2 weken geleden en zag een leuke blonde meid met lang blond haar. Vanessa (Bulgarije), op 2. verdieping van huis 11, alleen met handdoek bedekt boven haar middel.
Normaal figuur met slanke taille maar wel behoorlijke kont die ik niet zo mooi vond uitzien en zij dat goed verborgen had onder het handdoek. Ze zou pas 3 weken in Duisburg zijn maar ze sprak te goed duits. Ze had cursus duits gedaan in Bulgarije voordat ze naar Duisburg kwam. Gelovig ik niks van. Eerder een cursus pijpen. Haar gezicht kwam mij bekend voor maar nooit binnen geweest.
Heb ook wat gevonden dat haar goed beschrijft toen ze nog zwart haar had van 4 jaar geleden. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=249397
Ik ging met mijn hand onder haar handdoek richting haar kruis en even met mijn finger haar schaamlipjes voelen. Werd er een beetje geil van.
Gevraagd naar de prijs en was 30€ en nog een keer gevraagd voor AO. Ze zij of ik toch binnen wou komen. Gedaan en ze wilde meteen afrekenen nadat ik nog een keer voor de zekerheid herhalde voor "alles Ohne condoom" wat zij bevestigde. Ging liggen en ze ging stevig redelijk doorpijpen. Nadat ik op oorlogsterkte was mocht ik er op. Ze pakte een tissue en ledge het op haar buik en of ik daar op kon spuiten en niet in haar poes. Toen ik bezig was met neuken zei ze dat ik intern mocht klaar komen in haar kut maar dan kost het 20€ extra. Heb daarvan deze keer afgezien. Voor nood ok om te doen.
Verwacht geen gfe voor die prijs.

In het vorig forum had ik enkele dames van Vulkanstrasse beschreven. Onder andere skinny Maria (Bianca) die daar al een tijd niet meer werkt en toen ergens naar Essen ging voor priveontvangst maar ben nooit daarheen geweest en al een jaartje kan ik haar niet meer vinden op de priveadvertenties.
Er zijn nog meer dames die zonder doen op de Vulkan. Ga er in toekomst nog een paar hier erop zetten ook al doen die vaak zonder intern klaarkomen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanessa werkt al ruim 4 jaar in Duisburg en is al uitgebreid beschreven op Hookers. Ze is wel opdringerig en heeft een goed stel oren want zo gauw je de trap op- of afloopt komt ze tevoorschijn.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ja Robbie. Voor intern klaarkomen in haar kutje vroeg ze 20 € extra. Dus totaalprijs 50€.
Ik had met haar nzc afgesproken voor 30€ en kijken hoe ver ik kom maar pas toen ik ze neukte kwam zij met het voorstel intern klaarkomen voor 20€ erbij. Success.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanessa al een tijd nuet meer gezien. Haar buurvrouw vertelde me dat ze het in Nurnberg ging proberen. Afwachten dus of ze nog terugkeert.

Terug
Naar boven