Uit de oude doos: Wie kent Slutia nog ( ~2001-2002)

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Toen ik laatst mijn oude foto's naar een nieuwe PC overzette, kwam ik langs een mapje met foto's van een Duitse meid die zo'n 20 jaar geleden in Duitsland, maar ook in Nederland en Belgie, bare gangbangs organiseerde. In mijn herinnering waren ze zelfs gratis, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer.

Haar slettennaam was Slutia en zij en haar man (maar vooral zij) was gewoon echt sperma en pis geil. En bij gangbangs ging het er haar echt om om zo vaak mogelijk volgespoten te worden. Ze was lekker aktief en voor alles in! Haar partner en haar gingen met een camper van GB naar GB die ze zelf organiseerde.

Slutia was een meid van midden twintig (schat ik) en had donker krullend haar. Kan iemand haar zich nog herinneren en zijn er meer mannen bij haar op GBs geweest? Ik ben er zeker een keer of 8-10 geweest en alle keren een keer of 3-4 gespoten. Meestal in hotels: In eindhoven (van der valk), Arnhem, Utrecht, Tilburg etc

Hieronder wat foto's uit de tijd van clubs.nl, wat toen een goudmijn was voor niet commerciele (bare) GBs, parkingsex en vele andere perversiteiten. Ik heb nog enkele 10-tallen fotos van haar voor de liefhebbers ;)

Na 2004 heb ik nooit meer iets van haar gehoord, helaas. Ik hoorde dat ze nog wel eens GBs deed in die tijd ergens helemaal in het Noord oosten van Duitsland, maar heb helaas nooit meer kunnen afspreken. Wie is ook wel eens op haar GBs geweest indertijd.

Bijlagen

• 05.jpg
    05.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 1.011
  • 21.jpg
    21.jpg
    17,6 KB · Weergaven: 1.008
  • Dcp_6059we.jpg
    Dcp_6059we.jpg
    38,8 KB · Weergaven: 967
  • Promo%20Slutia.jpg
    Promo%20Slutia.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 1.004

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ken haar niet maar clubs.nl en een beetje het begin van commercieel internet was een heel fijne periode voor zulke zaken.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Jee wat leuk, ik speelde zelf al tijden om hier een topic over te maken, leuk Jeroen.
Tuurlijk kende ik haar, begon met afspraak parking thv Arnhem om terug over A12 ergens bij hotel Veenendaal op begane grond, we liepen buitenom, haar heerijk vol te sauzen. Trouwens volgens mij wordt daar ik staand gepijpt🤫
Ook nog eens in Budel geweest in club, hilarisch was dat, niemand wilde beginnen met neuken want roeren in zaad is veel leuker….dus ik begon en zei aaaaaargghh(fake) en toen kwamen ze wel erachteraan dus ik effe wachten en jahoor, lekker vol. Volgens mij heb ik haar ook in R'dam op diverse locaties geneukt als bios/sexshop en nog in een garage, maar kan me ook vergissen met persoon. Ze had ook connecties met club in NH weet niet welke en in Antwerpen zou ze ook een GB doen, ik was er klaar voor maar niets meer van haar vernomen, er gingen wel wat "positieve" geruchten🤔

Terug
Naar boven