Tippelzone antwerpen

steven55442

Snuffelaar
12 mei 2017
3
0
Gezien ik het niet kan vinden, is er überhaupt nog een tippelzone in antwerpen? Zoja waar? Atheneumbuurt? Maar daar ben ik al geweest en niets te vinden.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Beste steven55442

De tippelzone is inderdaad de Atheneumbuurt. Ik had daar ooit een topic over geschreven.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=11&t=72Dat ge zijt gaan kijken en niets gezien hebt is niet te verwonderen. Er is maar af en toe een dvp aanwezig. De politiecontroles worden soms lange tijd verwaarloosd en dan zijn er opeens weer, en het aantal dames is uiteraard omgekeerd evenredig.

Wat betreft de Website die zegt dat de prijzen beginnen met 15 €, dat is overdreven, of het zou gaan voor even in de auto gepijpt worden door een lelijk wijf/decadente junk, voor neuken in een hotelkamer moet ge toch rekenen vanaf 50 €.

Ik denk dat als ge in België wilt genieten van een tippelzone, ge beter naar Brussel trekt. Als ge toch, voor de sport, de Antwerpse Atheneumbuurt wilt verkennen, dan moet ge een ganse avond, tussen het vallen de duisternis en middernacht, uittrekken.

Terug
Naar boven