tippelbuurten

fokked69

Snuffelaar
6 sep 2015
5
0
Waar vind je tippelbuurten in BE en NL? Antwerpen en Brussel weet Ik het wel.
Almost bedankt voor info

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Spijtig genoeg is er op "hookers" bitter weinig info over tippelbuurten te vinden. Er is wel wat over die in Brussel maar over Antwerpen zijn er al jaren geen recenties meer (er is ook al jaren niet zo veel "actie" meer).

Een tippelbuurt in België waar ik ervaring mee heb is die in Charleroi, op wandelafstand van het station Charleroi-Sud. De vroegere locatie van de tippelbuurt was rue Desandrouin en er staan daar nog dames, hoewel het er niet meer mag. De dames staan meestal voor de deur van hun eigen apartement. Vanwege het verbod is de actie verhuisd naar Quai de Flandre. De dames aldaar nemen u mee naar een huis in de buurt of naar een hotel of ze rekenen er op dat ge hen met de wagen meeneemt. De "actie" begint al in de vroege namiddag maar komt pas goed op gang na het vallen van de duisternis. Ikzelf ben er eenmalig naar toe gegaan uit nieuwsgierigheid maar er is geen herhalingsgevaar. Het is niet zo eenvoudig om nzc te krijgen. De dames die ik ernaar vroeg zeiden meestal "nee", eentje zei van "ja" maar werkte niet mee eenmaal in de kamer, uiteindelijk kreeg ik toch een nzc-ervaring met een hele oude lelijke dame.

fokked69

Snuffelaar
6 sep 2015
5
0
Bij tippelhoeren gaat het mij vooral om pzc niet om nzc omdat ze nu eenmaal tippelhoeren zijn en ik in het verleden wat heb opgelopen bij zo een dame. Ik Ben van't stad en daar vind je enkel verslaavden, en...... die spreken me niet zo aan, en dat verstaan jullie allen. Daarom vroeg Ik jullie raad of er nog interessante plaatsen waren in BE of NL.

A

Anonymous

Guest
Ik kan je niet verder helpen ..
Heb eenmalig eens een tippelhoertje opgepikt .
Eens maar nooit meer

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
fokked69 zei:
Ik Ben van't stad en daar vind je enkel verslaavden, en...... die spreken me niet zo aan, en dat verstaan jullie allen. Daarom vroeg Ik jullie raad of er nog interessante plaatsen waren in BE of NL.
In Antwerpen is het inderdaad op sterven na dood, er lopen alleen nog een handjevol junks en slachtoffers van mensenhandel rond. De 3 buurten in Brussel (KVS, Ruslandstraat, Louisalaan) schijnt ge al te kennen. Zoals ik zei is er een buurt in Charleroi ; als ge er nog nooit geweest zijt kan het de moeite waard zijn om een dagje uit te trekken om er naartoe te gaan, vooral als ge niet per se nzc wilt, er zijn knappe dames bij en ik denk dat pzc bij velen wel kan. Voorts heb ik horen zeggen dat er in Luik een tippelbuurt zou zijn Rue de l'Agneau en de Rue de la Cathédrale, maar ik heb daar geen ervaring.

Zouden er nog elders in België tippelbuurten zijn ?

Terug
Naar boven