terug van weggeweest

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
hoi ik ben terug van weggeweest , en hoop dat er geen leden hier meer zijn die anderen hun privacy niet respecteren .. ik hoop dus dat iedereen als 1 grote familie hier respect blijft geven

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Welkom terug Jordy 🎪 in de feesttent van het neuken zonder condoom forum!

Gelukkig is het inmiddels hier 'als één grote gezellige familie', zonder enige vorm van problemen of respect naar mekaar toe.
Mocht er toch iemand een foutje maken en de privacy van een ander in het geding komen, dan grijpen de moderatoren gewoon in.

PS: omdat die niet altijd alles zien helpt het als je een post rapporteert aan ze.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
als je een post rapporteert aan ze.
dat is wel zo ; maar als leden onder elkaar zelfs in prive berichten naar elkaar toe niet kunnen zeggen dat dit niet hoort , of dat je niet persoonlijk aan die lompe opmerkingen van een lid kan uitleggen hoe het werkelijk zit , (omdat hij lekker annoniem zijn prive berichten heeft uitgezet ) dus bijna verplicht word als een zeiker de moderator lasig te vallen , dan zou het zeker een meerwaarde betekenen dat ze de optie "prive berichten uitschakelen" zouden verwijderen uit deze opties .. veel minder kans dat je dan die idioten die zelf anoniem willen blijven zich ongestoord kunnen blijven amuzeren

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ja, joh, oef...... Ik denk dat je gelijk hebt, maar ook dat het je meer dwars zit (zat) dan nodig zou moeten zijn. Er is een leven naast dit forum toch?

Dus nu maar weer lekker genieten 🎪 in de feesttent van het neuken zonder condoom forum!

Terug
Naar boven