Sexy trav carotel Rumst

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
Vorige week afspraak gemaakt met een trav die al een hele tijd op redlights en afspraakjes staat.
Is zoals op de foto's wel sexy opgemaakt met de heels
Vertelde ook dat ze regelmatig naar clubs gaat zoals mystique en eroxx
Kamer was wat donker gemaakt
Kleine massage gekregen, daarna pijpen zonder condoom (en deed het heel goed), daarna kwam ze op mij zitten..wat spelen, condoom om.. beetje later condoom af.. in uit in uit, kwam klaar en toen trok ze wel weg. Zei me eerst beter te leren kennen, dus ik ga nog een terug. Prijs 80e voor een uurtje, was wel na 45min buiten.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topic verplaatst.

Beste Janjanssens,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Plaats je recensie in de correcte rubriek.
Plaats een link naar de advertentie/aankondiging.
Probeer ook eens ene printscreen van de advertentie/aankondiging te plaatsen aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Groot klein geschapen
Echt actief ofcmet slappe lul haha
Komt ze zelf klaar

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
ze is terug actief geweest

spijtig enkel adv op dag zelf
hoeveel vraagt ze voor een half of uur

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
Nog eens een keertje afgesproken, was lang geleden..
Was weer top..weet hoe een man te soigneren..oraal zonder condoom, intiem idem, maar wel klaarkomen op haar rug..
Toch geil, zeker met de sexy lingerie die ze steeds draagt

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
Nog eens een bezoekje gebracht, ken haar inmiddels wel wat..topsex, beter pijpen dan de beste echtgenotes, ook wederzijds geen probleem. Nkn in alle standjes, en komt ook mee klaar op het einde. Echt sexy looks. Niets op aan te merken, zo moesten er meer zijn.

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
zoiets kan je op grindr ook gratis vinden
Dacht het niet..
Daar enkel meestal verklede mannen die denken sexy te zijn.

Deze is echt sexy, haar ook eens in Mystique en Amai tegen gekomen, was toen met een mooi koppel bezig..redelijk geil zicht toen.

Terug
Naar boven