Sexy milf Bella Lelystad oplichter

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Nou wordt er zoveel voor gewaarschuwd en toch trap je er in. Het zal wel wishful thinking zijn maar goed je realiseert het zelf al dat het dom is geweest. Gelukkig "maar" 50 euro leergeld, het had erger gekund lees ik ljnks en rechts.

Ik weet niet of het ook bij tikkie kan maar wellicht is storneren een optie.

Hooked

bigj3202

Toogplakker
4 sep 2023
28
12
Jaa echt dom. Ergste is tegenwoordig doen een hoop goede eacorts het ook. Heb tot nu toe 4 x aanbetaald 2x 30 2x 50 waarbij dit de eerste is die niet is komen opdagen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Nummer even doorgeven op Wie heeft gebeld

Ik zou sowieso aangifte doen bij de politie.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Als je aangifte hebt gedaan sta je sterker richting Kinky/sexjobs en de ING.

Voormalig lid 51068

Snuffelaar
19 jun 2025
11
14
Ik weet niet of aangifte helpt. Politie kan zeggen : je hebt vrijwillig geld gestort , niet onder dwang. Hou de voortgang ff op de hoogte .

Ps: wat je ook kan doen is kijken of je met een ander nummer wel af kan spreken. Hoe meer info hoe beter

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik weet niet of het ook bij tikkie kan maar wellicht is storneren een optie.
Niet mogelijk als je zelf gewoon hebt overgemaakt.
Dat geld ook bij aankopen met Ideal, betaald is betaald, oplichting of niet.
Ga maar na bij je bank, zal je zien dat dit klopt.
Storneren kan bij automatische afschrijving wel als er reden voor is bijv. bedrag klopt niet.
Zelf geld overmaken is ook geld kwijt zijn in gevallen als dit.
En ja, op dit forum wordt al jaren gewaarschuwd voor aanbetalen, vooruit betalen of hoe je
het ook noemt.
Zelfs 10 euro is al teveel geld als het zomaar weg is.
En trucjes als: even geld naar chauffeur brengen, of snel even sigaretten kopen enz.
Soms laten ze een kledingstuk of tas achter als waarborg, nou, daar zit niks in en die jas is ook gejat.
Lees dit forum maar eens goed door, leer je veel over oplichting.

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Dit echt klote, heel veel dvp verzieken de markt. Ik ga volgende week met mijn maten 3 weken weer naar Thailand. Mijn nieuwe dosis prep in Pattaya ophalen bij mijn dokter en lekker genieten. Trieste oplichters

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451

Supergeil45

Snuffelaar
27 jul 2023
5
2
Als ik wat afspreek met een dame van kinky betaal ik geen cent aan! En als een dame om die reden niet af wil spreken dan gaat het over want dan vertrouw ik het niet!

Terug
Naar boven