Raya - Den Haag

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Even geleden weer, had een tijdje vast iemand.. schijnt een relatie te hete :lol:. Maar dat is weer over dus begint al snel weer te kriebelen.. Onderstaande dame vond ik interssant maar gaat het voor mij niet worden. Toch even delen want ik heb wel al contact gehad.

Zoenen doet ze niet, naar gevraagd duidelijk een nee. Daardoor vind ik het eigenlijk al niet meer interessant. Nog wel even doorgevraagd wat dan de extra prijs voor bare is.. blijkbaar +70 voor die optie.. dat wordt mij sowieso teveel al helemaal als zoenen afvalt. Maar ze ziet er wel lekker uit dus wie weet vind iemand anders het wel waard :)

Prive ontvangst met geile vrouwen in Den Haag | Kinky.nl

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je hebt helemaal gelijk: leuke meid om te zien maar als normaal zoenen
al niet mogelijk is en dan zulke prijzen hanteren dan veel en veel te duur.
Zelfs als ze bereid zou zijn voor 50 extra.
Een flinke prijs is soms nog okee maar dan wel alles erop en eraan.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
De prijzen gaan bij de meeste omhoog ,,slechte zaak wat de meeste willen er eigenlijk zo weinig voor doen!

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Dame is ook onbetrouwbaar met afspreken. Ze zat voor kort in Roosendaal. Laat meerderen gewoon naar een straat komen en na meerdere keren 'nog 10 min' radiostilte...

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Had deze dame ooit in de beerput gezet. Bericht is toen verwijderd zonder opgaaf van reden. Had er ook eens mee afgesproken in Roosendaal. In de straat aangekomen geen gehoor meer :x

Terug
Naar boven