Rambolus

Rambolus

Snuffelaar
23 apr 2023
24
13
Hoi Rambolus hier,

Ben een Nederlander die sinds een paar jaar in de buurt van eroxx is gaan wonen. Ben er nog niet geweest maar heeft wel m'n interesse gepiekt 😉.
Sinds kort onze hobby opgepakt met barebangs en zou eigenlijk ook wel graag naar wat meer clubs willen gaan maar ben er niet bekend mee. Is er iemand die interesse zou hebben om mij daar een beetje wegwijs in te maken? Hoeft uiteraard niet perse de eroxx te zijn 😉

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Hallo,Rambolus.
Moest ik in de buurt wonen van zo'n club,ik zou er alle weken heengaan,denk ik,of toch minstens een keer per maand;)
Maar dit is natuurlijk afhankelijk van het aanbod en van het al of niet single zijn.
Maar voor de rest,welkom op dit forum,en hoop vlug van jou recensies te zien verschijnen.
En hopelijk voor jou,vind je via dit forum een medebanger,die jou wegwijs wil maken.
Grt.

Rambolus

Snuffelaar
23 apr 2023
24
13
@loperken ik ben gelukkig single dus zou inderdaad vaak kunnen gaan maar foor omstandigheden nog niet de mogelijkheid gehad. Ik voor zie binnenkort wel meer vrije tijd vandaar ook de vraag hier of iemand me wegwijs wil maken in de clubs 😉

Ik heb overigens al een recensie geschreven over een barebang waar ik bij ben geweest (Lady S in Heppen, Limburg)

Terug
Naar boven