Pijpen tot het eind

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik ga de laatste tijd steeds meer voor pijpen tot het eind, klaarkomen in de mond of nog geiler, spermaslikken. Ik zou daar ook graag recensies overschrijven en uitwisselen welke dvp de diepste deepthroat kan doen of zelfs in de mond kan neuken. Maar dit is een forum over nzc niet over klaarkomen in de mond. Is dat zo en moet daar een apart forum over komen, of ben ik hier samen met alle cim andrer liefhebbers?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zou zeggen begin maar te schrijven dan komen de reacties wel. Meestal is het zo dat de dames die sperma slikken ook wel in zijn voor nzc, nietvallemaal maar wie weet wat er uit voor komt. :)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Waag er 'n ritje aan, ga naar 'n AO club in Duitsland, en je kan daar bij elke meid haar mondje volspuiten, als je wat langer bij 'je' dame komt, dan slikken ze ook nog.
De kosten daarvoor ('n kamer gang) zijn ongekend laag.

underkoffer

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Volgens mij vraagt ie niet om adresjes maar om of ie op dit forum mag schrijven over dames die pzc en slikken ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Melissa nog steeds, ik heb ze al regelmatig op de poker tafel vol gespoten.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Die pokertafel is ondertussen al weg daar en zij binnen kort ook. Maar dan klopt mijn vermoeden wat ik in haar onderwerp al geschreven heb in mijn bericht.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Een recensie waar enkel pzc/slikken aan bod komt en géén nzc hoort hier niet thuis. Wat is anders de volgende uitzondering ?

5Alhoewel de meeste meiden die met slikken adverteren en niet expliciet met nzc vrij makkelijk overstag gaan als je het hen voorstelt voor wat extra cash°.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Balthasar zei:
Een recensie waar enkel pzc/slikken aan bod komt en géén nzc hoort hier niet thuis. Wat is anders de volgende uitzondering ?

5Alhoewel de meeste meiden die met slikken adverteren en niet expliciet met nzc vrij makkelijk overstag gaan als je het hen voorstelt voor wat extra cash°.

Eens! Slikken is.zo bijzonder niet. Das bijna op elke hoek van de straat te verkrijgen..... laten wij het bij nzc houden. Anders is het overzicht rap zoek :geek:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Niet Nederland.

Angelique Verversrui
Ella Oostende
Ami (trans) Carnotstraat
Kleine Stephanie Atheneumbuurt (spoorloos)
Nicky (op hotel en duur)
Aureor Luik

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Waar je wél rekening mee kan houden is dat de dames van de bureau's Star Ladies en Dream Team die "slikken" bij de mogelijkheden hebben staan, in 9/10 gevallen ook aan NZC doen. Sommigen zetten het wel niet online bij de mogelijkheden omdat ze het liever tijdens de date zelf beslissen en omdat niet iedereen er achter zou vragen.
Zelf schrijf ik ook geen recensies meer wanneer het niet bij hun mogelijkheden staat.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Het lijkt me ook dat klaarkomen in mond en zelfs slikken nuttige informatie is op dit forum. Maar indien niet gewenst bespreek ik dat wel ergens anders. Ik denk niet dat elke meid zit te wachten op een mond vol sperma, laat staan slikken. Ik heb meegemaakt dat ze liever haar kut dan haa mond volhad. Net zoals er ook meiden zijn die liever anaal dan vaginaal worden volgespoten.

Terug
Naar boven