Once in lifetime

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Vrijdagavond, ik verveel me en probeer in te loggen op CG. Dat wil rond 20.00 uur gewoon niet meteen lukken.
Twee schermen open, ondertussen op andere websites wat snuffelen en even wisselen om op CG weer in te loggen, ik heb geluk, na 20 minuten zit ik er op.

Als snel kom ik (aan de kleur te zien) een stel tegen wat in tegenstelling tot de meeste andere, op zoek is naar een welgeschapen man. Ik stuur ze een berichtje en krijg na ruim 10 minuten antwoord, of ik nog interesse heb en snel kan komen. Nu ligt Sloten (Amsterdam) op net 20 minuten van mijn woonplaats. De dame, van Turkse afkomst, midden 40, op de foto voorzien van flinke een goed figuur en flinke borsten vraagt om mijn 06 en stuur per omgaande een appje of ik serieus ben. Uiteraard zeg ik.. ok ik direct kan komen.. mazzel dat ik tegen mijn gewoonte in gedouchte heb na mijn werk!

Ik krijg een straatnaam en vertrek. Onderweg app ik twee maal mijn live locatie en na iets meer dan 20 minuten kom ik aan in Sloten. Het is er druk, maar toch vind ik redelijk snel een parkeerplek. Ik app dat ik er ben... met welke auto kwam je, die witte? Ze stond dus op de uitkijk. Ik loop naar een luxe appartementen complex, krijg ook het huisnummer en met een kloppend hart bel ik aan. Enkel een zoemertje gaat er af en de deur gaat open.

Op de 5e etage staat een deur op een kier.. een hele mooie vrouw gebaart met haar vinger bij de mond dat ik stil moet zijn... oke.. wie weet slapen de buren? Slapen er kinderen? Alles kan nietwaar?

Binnen in de ruime woonkamer tref ik een bijzonder tafereel aan, er ligt een groot matras. Er branden kaarsjes, gordijnen zijn open, en je hebt ruim uitzicht naar buiten, maar zo te zien geen inkijk van buren... spannend allemaal, ik verken de kamer verder en vreemd genoeg zit haar echtgenoot op een stoel met een blinddoek op z'n hoofd. Zit op een stoel met zn handen achter de stoel, vreemd, nog vreemder als ik zie dat z vast zitten met wat lijkt een paar handboeien.

"zo zegt ze" ze gebaart nog steeds dat ik stil moet zijn... "hier is onze gast" waarop hij zegt "Spannend, ik ben benieuwd wat Claudia vandaag aan heeft..

Ik snap er niets meer van. Ze gebaart me uit te kleden, het weinige wat zij aanheeft doet ze ook uit, haar grote borsten priemen fier vooruit, het doet mijn penis meteen groeien naar volle sterkte.. ga daar maar een staan, en ik moet een meter voor haar echtgenoot gaan staan. Eigenlijk heb ik het er niet op, mn hart maakt het dubbele aantal slagen!

Maar het gaat de goede kant op en ze begint me vol overgave te pijpen, heel diep, met veel slijm, ik hou het echt niet meer en maak ook kreun geluiden, waarop echtgenoot vraagt "wat ben je nu aan het doen dan???" Ze staat op, doet zijn blinddoek af waarop hij een brul geeft.... trut... je hebt me bedrogen!! "Blijven zitten, gebied ze hem... en hij luistert, waarop ze mij weer begint te pijpen.. ik hou het echt bijna niet meer en geef dat aan..

Oke even rust, wat kan ik inschenken voor je.. ik krijg even rust en bedenk in welke vreemde situatie ik terecht ben gekomen. Wil ik weg? Nee eigenlijk niet, voel ik me op me gemak... nee ook niet helemaal, hij lijkt boos, is een gespierde man, waar ik vermoedelijk niet tegen op kan.

Ik drink mn dubbelfrisje weg en ze vraagt of ik er klaar voor ben... gaat liggen en zegt "Neuk me maar kom niet klaar in me" dat is een opgave, maar na enkele keren er in en eruit lukt het me om stevig door te zetten, dat alles voor de ogen van echtgenoot die protesteert..
Ze staat op en zegt tegen hem, ik zal eens kijken of jij dit niet geil vind? trekt zn joggingbroek omlaag en ook zijn penis staat op volle sterkte.. bijna gelijktijdig gaat er een bel. Dat is Claudia zegt ze, die mag je zo ook neuken, een vriendin van ons die we al jaren kennen.

Even later komt Claudia binnen, een dertiger met minder grote borsten, maar een droomfiguurtje..
"het is je gelukt om een mannetje extra te vinden? Spannend hoor"
"en jij, je zit eerste rangs man, heerlijk.. ik ga je zo echt verwennen, maar wil eerst de nieuweling even proeven

Claudia denkt dat ze mn mond leeg moet maken met haar tong, zoent alsof haar leven er van af hangt.... kleed zich uit en werkelijk waar, twee prachtvrouwen tot mn beschikking.

Nou John leef je maar uit zegt de gastvrouw, en ik heb het rijk voor mij alleen. Beide willen genomen worden zonder condoom, beide hunkeren naar zaad en dat hebben ze ook beide gekregen.
Na anderhalf, twee uur gaan de boeien los en krijgt de man des huizen de opdracht beide kutjes uit te likken.. daar ben ik nog niet aan toe, maar wat een geil gezicht zeg!
Rond een uur of 12 maak ik aanstalten om naar huis te gaan, ik ben op, kapot, van het neuken en van de indrukken. Dee avond ga ik nooit vergeten!

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
wow ben jij even een gelukzak ;-) 2 voor de prijs van 1 en dan nog helemaal gratis ;-)
Wat is CG?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@motormuis Ik heb ook een paar keer een mooie date gehad op chatgirl. Maar dit was wel een hele mooie zeg, heel bijzonder zo. Deze zal je nooit weer vergeten 👍

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik geloof dat t kan want heb zelf ook een paar dates gehad waarvan bij 1 met een stel in een hotel waarbij de man die ouder was toekeek hoe ik zijn dame stevig aanpakte. De man ging zelfs even weg en liet ons alleen.. dit was voor mij een bijzondere ervaring maar die valt in t niets bij Motormuis zijn filmscene waar hij in terrecht kwam.

Een andere leuke spannende date was dat ik verstopt in t huis zat toen de dame thuis kwam. Hij bond haar vast, blinddoekte haar en ik mocht hem toen helpen haar te verwennen. Na eneige tijd ging de blinddoek af en hebben de man en ik haar samen en om en om verwend..

Er is wel heel veel fake op ChatGirl dus geluk heb je nodig. Maar

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb ooit verstopt in het huis gezeten toen de echtgenoot thuiskwam, was ook best spannend. Was niet via CG maar gewoon Badoo....

Laatst bewerkt door een moderator:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Lol de laatste keer dat ik bij een dame thuis in bed lag hoopte ik heel erg dat die man juist niet thuis zou komen. Gebeurde gelukkig ook niet. Chatgirl naar mijn ervaring weinig kans op succes maar je kunt geluk hebben uiteraard.

Terug
Naar boven