Octopussy - Gangbang - Zat/Zon - Pittem

yordi

Snuffelaar
12 sep 2015
15
4
Zaterdag 2x gang bang en zondag één Bare gang bang. Advertentie gevonden op afspraakjes.
Ik heb me ingeschreven voor zondag, zijn er mannen doe ook gaan of ervaring hebben met haar?

Edit CWP, topic titel fix..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Geen naam, geen linkje, helemaal niets, Misschien dat we hier is kunnen aankloppen ??

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Geen naam, geen linkje, helemaal niets, Misschien dat we hier is kunnen aankloppen ??

Maar ik ben d'r uit, google is mijn grote vriend..

AANSTAANDE ZATERDAG EN ZONDAG - BARE GANG BANG

Schermafbeelding 2016-12-02 om 11.49.56.png
DA85B36C-5BE7-4EF6-8C5C-2C65503B2DCD.jpg

85E54892-CE28-4C13-9575-E8329598A245.jpg

3AC94F05-9986-400A-A7CD-9558CAD30140.jpg

yordi

Snuffelaar
12 sep 2015
15
4
Advertentie
Foto's
gisteren
Octopussy 42 jaar West-Vlaanderen - Pittem
AANSTAANDE ZATERDAG EN ZONDAG - BARE GANG BANG
Wegens enorm succes van de laatste keer, herhalen we de BARE gang bang met Octopussy voor de 4 de maal. Er zijn 2 sessies op zaterdag en 1 op zondag aanstaande. Tijdens elke sessie worden max 6 mannen toegelaten die gedurende de ganse sessie Octopussy mogen volspuiten met hun warme zaad en dat zonder condoom. Elke sessie duurt 2 uur. Zaterdag is sessie 1: van 13 tot 15 uur en sessie 2 van 17 tot 19 uur. Zondag is de sessie van 14 tot 16 uur. DE REGELS: stuur een foto van je aangezicht en je gsm om te bevestigen want eerst is eerst daarna neemt Octopussy contact op en zal ze je officieel boeken, niet meer dan 6 mannen en hygiene is voorwaarde. Bij te lage opkomst (minder dan 3) wordt de sessie verplaatst. De 6 mannen mogen onbeperkt sperma spuiten gedurende deze 2 uur. Dus zoveel als je kan prijs voor deelname aan deze 2 uur BARE gang bang is 120 euro per persoon. Na registratie krijgt u ook het adres. Octopussy is mooi, slank en heeft lekkere borsten en een heerlijk kutje, xxxxxx

Zijn er mannen die ook zondag gaan?

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Prive doet ze het niet zonder....ook niet voor iets extra :lol: niet echt slim om eerst een bare bang te doen en dan enkel safe prive

mustang

Toogplakker
14 dec 2015
36
2
Afgelopen zomer heette Octopussy nog Pascalina en adverteerde met eigen foto's en met fake foto's door elkaar.
Toen even een half uurtje afgesproken en idd NMC. Daarna verschenen er advertenties in september om haar bare te neuken
waar ik direct zin in had en opnieuw een date plande met haar.
De dag voor onze afspraak stuurde ze een sms dat ze wegens familiekwestie moest afzeggen.
Pas begin december is ze dus plots teruggekeerd met een nieuw gsm nummer en bare GB en fake foto's.
Het is een vriendelijke dame, maar op deze manier doe ik zelfs geen moeite meer om daar nog mee af te spreken.
Bij privé geen bare mogelijk maar als het een GB is hoe meer hoe liever bare??

Terug
Naar boven