bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Deze ochtend heb ik mij laten afrukken door een vriendinnetje die af en toe blijft slapen. Ik zei haar, neem maar de olie, ik vlug mijn kleren af en gsm bij de hand. Ze begon mijn pik zalig te masseren en terwijl ik mijn gsm klaarhield om te kijken naar een filmpje van mijn favoriete contactje begon ze me harder te rukken.
Lang heeft het nier geduurd met die kleine handjes en het filmpje van mijn favoriet.
Na afloop is het meisje vertrokken en heb ik wat zitten werken, tot ik deze middag berichtje kreeg, "kom maar".
Kort maar krachtig, ik weet voldoende. Ik vlug in mijn auto gesprongen met 80€ op zak, op weg naar mijn favorietje
. Eenmaal aangekomen was de sfeer wat minder, ze was niet alleen en zag er wat onverzorgd uit (drug addict)
zegt ze, ik heb weinig zin... wil je mijn vriendien hier niet neuken in plaats van mij
. Mooie slanke vrouw, beetje van de wereld wel. Maar ik had mijn zinnen op mijn favorietje gezet. Was jammer genoeg tegen haar zin, maar ik vind haar zo lekker dat ik toch heb aangedrongen om met haar te neuken.
Wel altijd geil als je de keuze krijgt zo uit het niks.
Maybe next time.
Lang heeft het nier geduurd met die kleine handjes en het filmpje van mijn favoriet.
Na afloop is het meisje vertrokken en heb ik wat zitten werken, tot ik deze middag berichtje kreeg, "kom maar".
Kort maar krachtig, ik weet voldoende. Ik vlug in mijn auto gesprongen met 80€ op zak, op weg naar mijn favorietje
zegt ze, ik heb weinig zin... wil je mijn vriendien hier niet neuken in plaats van mij
Wel altijd geil als je de keuze krijgt zo uit het niks.
Maybe next time.