Moslima

31 aug 2016
1.194
112
Het is al weer een hele tijd geleden
Maar heb tussen door paar keer met haar gedate .
Maar de Carola heeft in haar privésfeer aardig huisgehouden .waardoor haar mindset is veranderd.
Haar man een gezonde ( sportieve) jonge kerel heeft er heel veel last van gehad .
Zij zelf heeft het in lichte vorm gehad .

Afspreken in de Carola tijd was haast onmogelijk
Tijdens zijn ziekte zeker niet daarna zij zelf ze ging in quarantaine . In die tijd was het thuis werken kinderen thuis onderwijs.
Het heeft er ingehakt bij haar
Nu de Carola op zijn retour is het contact er wel maar de dates zijn niet van zelf sprekend .
Dit doordat ik nu een jaar in Italië werkzaam ben en de tijd die ik in Nederland ben .mijn agenda dan aardig vol heb .
Maar heb nu weer paar vluggertje met haar beleefd
Alleen is haar huis uit de boze .
Omdat ik langere tijd in Italië ben heb ik mijn huis verhuurd aan een kennis van mij die in een vechtscheiding zit dus bij mij is ook geen optie .

Met haar nu paar keer een cardate waar ik haar kutje kontje en mondje van verse pap heb mogen voorzien .
Maar het geile zaad sletje van weleer is er op het moment niet .
Heb hele Whatsapp gespreken over het leven met haar .
En niet de hoerige appjes waar ze om pik bedelde in het begin .
Heb er nog sporadisch geile sex mee maar geen extravagante uitbarsting

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Kan hier ook wel iets in bijdragen, voor de Corona leverde wij bij een Marokkaans visrestaurant het gehele groente assortiment, daar stond in de keuken een Marokkaanse kokkin prachtige olijfkleurige huid, prachtig lichaam met rondingen zoals de Marokkaanse dames die hebben, hoofddoek, koksbuis, ik hoorde van de chauffeur dat het een prachtig grietje was.

Eigenaar belde mij wilde de kaart veranderen of ik langs kon komen om het assortiment door te nemen.

Afspraak gemaakt was er 's morgens om 10.30 hij was er nog niet ondertussen spreek ik haar aan, Marokkaanse uit Spanje en dat is mijn ding hè meteen overgeschakeld naar het Spaans en zoals het een goed moslima betaamd keek ze mij niet in de ogen toen zei ik kijk me eens in de ogen dat mag wel

Godverdomme wat een face en ogen, haar kids studeerden in Spanje ze had wel contact hier met Marokkanen maar je merkte gewoon dat ze iets mistte, ik zei kom een keer bij me thuis kun je jezelf zijn koken en eten we wat ondertussen was het 11 uur en appie kwam
Binnen maar ondertussen had ik wel haar telefoonnummer en contact gelegd,

Uitgenodigd bij me thuis ja er kwam echt iets aan de deur zoals mijn vader het over Sophia Loren had toen hij nog leefde dacht ik er komt een diva aan mijn deur, ik was totaal overdonderd en zonder woorden dat ben ik nooit, ik laat haar binnen neem haar jas aan en zeg wat wil je drinken, ze zei heb je rode wijn, ik geloofde mijn oren niet ondertussen 2 glazen ingeschonken en we zitten in de huiskamer te praten over van alles en nog wat het leven in Spanje en Nederland ik vroeg heb je geen man die had justitiële probleempjes in Spanje de komende tientallen jaren Oke dat wisten we ook weer. De sfeer werd na een 2e glas losser en ondertussen zat ik natuurlijk langs haar, en er ontstond een geweldige zoenpartij en verstrengeld in elkaars geiligheid de kleren uit en in mijn huiskamer hebben we echt overal sex gehad en zoals iedere Marokkaanse gek op anaal we zijn lang en bevredigend bezig geweest, en dat gedurende 6 maanden een paar keer herhaald, de Corona klapte erin zij ging terug naar Spanje, het restaurant is nog steeds mijn klant en misschien dat ze terugkomt dit is een dame waarvoor je met alles zou kunnen stoppen, ik zeg kan hè

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Beetje deze thread nieuw leven inblazen, zelfs ben vind ik marokkaanse & turkse dames wel interessant en als ze een hoofdoek ophebben is dat voor mij toch een soort van verboden vrucht. Nu wandel ik zelf sporadisch en alleen als ik single ben, ik sla na één positieve (MC) ervaring de turkse marokkaanse dames over want te duur, te ver weg, of te onbetrouwbaar. Tijd geleden wel met de marokaanse met hoofddoek van @Geile Man afgesrpoken, alleen geen herhaling geweest door drukte en omdat ik nu via een datings-app een gelukje had.

Ik verveelde me nogal tussen het drukke schema op werk doen en had de mogelijkheid via de datingsapp op zowel taal/religie te kunnen selecteren waar ik voor de grap dus naar moslima's op zoek was. Normaal gebeurd er dan geen hol, maar ik had dus gewoon beet een maand geleden.

Turkse meid, 25 jaar, met hoofddoek maar niet te traditioneel gekleed, beetje gezet maar gewoon lekker gevuld en mooi gezicht en lippen. Beetje chatten en uiteindelijk bleek ze wel open te staan om af te spreken. Ik bloednerveus natuurlijk, kende alleen verhalen van vrienden van mij die een relatie met hadden (en zich uiteindelijk moesten bekeren of waar de ouders van er niet achter mochten komen). Eerste afspraak was een beetje op neutraal terrein en dat verliep eigenlijk wel goed, het werd wel snel duidelijk gemaakt dat we niet zomaar in het openbaar konden afspreken waar zij woont. Wel een beetje getongd in dat park en gevoeld maar niks te extreems, ik merkte dat zij het ook wel spannend daar met een nederlandse kerel te staan. Na wat afspraken op neutraal terrein naar de bios gegaan welke voor ons beide wat verder uit de richting lag, zij zou bij mij in de straat parkeren en dan vervolgens daarheen; date begon al goed met wat vozen en rustig voelen tot we toch doorhadden dat we moesten vertrekken omdat we anders de film zouden missen :D.

Bij de bios zelf eigenlijk meer van dat alles maar in mate, omdat we toch "discreet" moeten zijn. Daarna terug naar de auto en meer van hetzelfde en ik had wel de indruk dat er meer in zat, dus ik in de snelste maar nog verantwoorde manier naar huis getogen met haar op de bijrijdersstoel. Daar aangekomen de aloude vraag, "heb je nog zin om koffie of een thee toe doen", maar toen werd ik tot mijn verrassing toch afgewimpeld, ze vond het "nog niet kunnen om mee naar boven te gaan" maar zei het wel op een speelse toon. Vanuit daar ging ze wel weer gelijk over naar het vozen in de auto en toch wat aanstalten maakte om toch nog wat over de kleding te wrijven en doen (en zij het wel zo leuk vond dat ze bij mij hetzelfde deed). Het werd mij allemaal een beetje te heet en daar in de auto nog verder gaan leek me ooks niks en haar gevraagd dat als ze niet naar boven wilde we wel naar de berging konden en dan stonden we ook uit het zicht, ze moest erom lachen maar ze vond het goed, maar "ik ga niet zo je appartement binnen hoor, alleen daarzo". Toch weer een stap dichterbij :D.
Zo snel ik kon die auto uit en naar de berging daaronder, net om één van de hoeken gaan staan waar we niet in een keer verrast konden worden en het was inmiddels na 22:00 dus dan komt daar niemand meer. Vanaf daar ging het van kwaad tot erger en moet zeggen dat ze er erg van houdt om toch wel flink er op los te tongen, het over en weer strelen ging ook van kwaad tot erger en het was goed dat we beide al een beetje ons huispak aan hadden (zij in zo'n huispak en ik had mijn joggingsbroek aan). Toen ik daar dus stond dacht ik "ik grijp mijn kans gewoon" en begon toch langzaam met mijn hand richting haar poes te gaan waar ik voorzichtig haar onderbroek ingleed en ik gelijk voelde dat ze toch al redelijk nat was; nu kwam het, ik moest na die eerste beweging toch boven haar ondergoed blijven met weer een ondeugende lach van haar. Ik was al lang blij dat het niet af kapte en draaide haar daar om tegen de muur en met een hand onder haar shirt aan borst en de andere nog boven de slip haar daar staan vingeren in die gang alsof ik een puber :D. Ze kon het allemaal wel waarderen en voelde al een aantal keer naar achter om mijn kruis te grijpen tot ze uiteindelijk een klein hoogtepunt bereek met wat ingehouden gekreun van haar kant. Vanaf mijn kan nogmaals een voorstel om naar boven te gaan maar dat hoefde niet, nog in min of mindere worden gevraagd of ze wilde pijpen maar dat leek haar ook niet slim. Toen floepte ik er wel uit dat ik blauwe ballen zou krijgen om ik al heel de tijd tegen haar aangereden had, ze kon er wel om lachen maar om me even handmatig af te handelen leek haar wel ok.

Nu denk ik niet dat het de eerste keer was dat ze een onbesneden piemel had gezien, maar ze leek een beetje verrast door de hoeveelheid voorvocht, wat ik zelf niet gek vond want ik stond denk ik al 20 min daar in de berging tegen haar goed gevormde achterwerk aan te rijden. Het werd me wel snel duidelijk dat ze wist waar ze mee bezig was en nog verder vozend vond ik het allemaal wel best en een missie geslaagd, tot zij toch de buitendeur hoort opengaan en stopt en ik in alle haast mijn joggingsbroek over mijn paal omhoog trek :D. uiteindelijk niemand gezien, omdat we om de hoek stonden, maar ze wilde eigenlijk niet verder als ik daar met mijn joggingsbroek op mijn knieën stond terwijl zij de jonkheer in de hand had :D. Nu voelde ik me helemaal 16 jaar oud maar gaf grappend aan dat ze het wel moest afmaken, ze stemde er wel lachend mee in en maakte er serieus werk van en pakte stevig mijn pik door mijn broek heen en begon steeds sneller maar toch met flink gevoel door te trekken. Uiteindelijk spoorde ze me ook nog een beetje aan met wat lichte dirty talk: "kom maar voor me" en "ik wil dat je komt", het was geweldig en uiteindelijk liep ik daar met een enorme natte vlek in mijn joggingsbroek terug naar haar auto. Niet in één keer het bed in maar zien of er nog wat gaat gebeuren, heb er in ieder geval goede hoop op.

Het enige wat me momenteel een beetje tegenstaat is dat niemand het natuurlijk mag weten en alles geheim moet gebeuren, ik ken wel de horror-verhalen van gasten die in de problemen kwamen; tot nu toe denk ik niet dat die kans erg hoog is maar maak me er wel lichtelijk zorgen over

Ik zie wel dat het een hele blogpost is geworden, maar het leek me een mooi verhaal om toch ook hier te delen.

Als mensen overigens nog tips hebben, laat het me weten, dit is de eerste keer dat ik een meid met een Turkse achtergrond date :lol:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
In Antwerpen in het Schipperskwartier hebben reeds moslima's gezeten .
Ik weet wel niet of nzc kon..?

Terug
Naar boven