Monica - Amsterdam

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Volgens mij is zij hier eerder geweest, want ik herken haar. Maar ik denk dat ze onder een andere naam werkte toen. Ik ben zelf nooit bij dr geweest. Maar kan me wel herinneren dat ze een niet al te positieve recensie had.
Geen idee welke naam ze eerst gebruikte

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
@Mike_76 heeft gelijk. Ze is hier eerder geweest. Ze ontving laatste keer samen met https://www.nzcforum.com/threads/beatrice-vh-lera-loredana-amsterdam.12602/

Heb haar de vorige keer dat ze hier was via WA wel gepolst, maar doordat ze eerst helemaal niet aan nzc wilde doen, de keer erna op mijn vraag zei wel nzc maar geen cip te doen het laten gaan. Kan me haar artiestennaam van vorige keer ook niet zo herinneren.

joopwest

Toogplakker
11 nov 2018
53
18
Recent geweest en ze is erg dik

Hygiënisch niet goed
De sex was wel oke
Maar niet meer
Wat was er mis met de hygiëne? Ze heeft me een keer voor de deur laten wachten en ben toen uiteindelijk vertrokken, toch trekt ze me aan.

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Heel dik ( flinke hangbuik, met kleding aan al flink aanwezig) en lelijk. Foto's behoorlijk opgeleukt. Bij het zien van de dame gelijk de rug toegekeerd en weggelopen.

Skloon

Snuffelaar
10 nov 2020
11
8
Ben een keer bij haar geweest
Toen lag de prijs wat lager. Ze heeft lekkere tieten en is vriendelijk. Ik zag wel dat ze allemaal genitale wratten had bij haar poes (herpes). Ik heb het rubbertje toen maar wel omgedaan uit voorzorg.

Terug
Naar boven