Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij sommige gangbangs die gefilmd worden, is er sprake van een model release.
Ik heb geen zin mijn legitimatie te tonen. Heeft iemand ervaring hiermee? Kan je deelnemen zonder je echte naam vrij te geven?
En dan nog, ook al geef je je naam niet prijs, lijkt me dat een model release betekent dat ze video's met jouw gezicht er op mogen publiceren, dat zou voor mij een groter issue zijn dan mijn ID te laten zien.
Ik heb het wel ees meegemaakt, vaak worden er bivakmutsen uitgedeeld of aangegeven dat je die zelf mee kunt nemen, Wel opppassen met tattoos. Er zijn altijd mensen die dan een t- shirt of zo aanhouden maar als tattoo eigenaar vind ik dat er toch niet uitzien. Gelukkig heb ik een dertien in een dozijn tattoo op een nogal standaard plaats dus zo erg is het bij mij niet
Lang lang gelden had ik een fijne relatie met een koppel uit Zuid-West-Vlaanderen.
Wij ontmoeten elkaar regelmatig om fotoshoots te houden voor haar pagina's (achter een betaalmuur)
Dus stonden we in alle glorie én herkenbaar op die foto's.
Dit gebeurde allemaal met een model-release want anders werden alle foto's met niet-gekende personen geweerd.
Ik heb zelfs een tijdje een eigen pagina gehad, maar dat vergt wel wat werk op die 'spannend' te houden, dus updates waren zeker nodig.
Nu ken ik dit koppel nog wel, spreken we soms eens af, maar zijn we allemaal gestopt met zo'n pagina's. Jammer maar helaas.
Mij restten enkel de vele foto's die we samen gemaakt hebben en daar geniet i kaf en toe nog eens van.