Minder keuze in Belgisch Limburg dan vroeger

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben sinds corona een jaar op wandelpauze maar het valt mij op dat in er minder dames van Belgisch-Limburg hier worden besproken dan vroeger. Ook op afspraakjes en redlights heb je minder keuze. Eigenlijk logisch, trouwens de andere regio's hebben hetzelfde. Het valt op dat de lockdown en beperkingen de mensen (ik, jullie en dames) voorzichtiger heeft gemaakt. Ik vrees dat de gouden ouwe tijden nooit meer zullen terugkomen. Misschien zal 2022 wanneer we terug in het land van de vrijheid zitten het beter wordt.

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Tijden veranderen inderdaad, en het is wel wat magerder dan vroeger. Het is kwestie van kreatief te blijven, er is nog voldoende aanbod van normale amateurtjes maar ze zijn niet zo openbaar meer aan het adverteren. Via andere media, is het zoeken geblazen.
Het vraagt wel meer voorbereiding en inspanning om ze te overtuigen. Vroeger keek je op redlights en had je binnen het uur of twee een date. Nu moet je dat plannen dagen vooraf, met het risiko dat het dan natuurlijk nog niet doorgaat. Steeds rustig blijven en geduldig zijn....

Terug
Naar boven