Masseuse overhalen tot bare

Barca75

Toogplakker
28 mrt 2022
36
22
Er zijn verschillende soorten dames. Er zijn verschillende voorbeelden waar je direct bare kunt. Deze zijn bekend onder vele forumleden. Alleen zijn er ook veel forumleden die denken dat ze de enige zijn. De dames waar je een band mee op bouwt gaat vaak pas na 3/4e keer of later.
Hahaha praat voor jezelf,als je wikt weten priveconvwrstatie

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Afgelopen maand als twee keer op het punt gestaan om te neuken bij Chinese massagesalons. Toen werd het afgehouden. Uiteindelijk is het gebleven bij pijpen en beffen. Ik denk wel bij vaker contact dat er meer mogelijk is.

likkertje65

Toogplakker
5 okt 2025
66
52
Een goede tactiek is door op de kamer "per ongeluk" wat geld uit je broekzak op de grond laten vallen. Bijvoorbeeld met de telefoon die je in de slaapstand wil zetten. Is mij al een paar keer zo gelukt bij priveontvangst en in bordelen.

Probeer het met een briefje van 50 euro.

Barca75

Toogplakker
28 mrt 2022
36
22
Wat men hier zegt een paar keer bij dame langsgaan bij goede klik lukt het om bare te gaan,1x is het bij mij in 1x gelukt en bij andere een collega zei tegen mij dat ze zonder doet. Maar goed uiteindelijk beslis jezelf wat je ermee doet sommigen dames zijn hygiënisch en bij ander heb je soms twijfel.

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Bij mijn vaste Chinees duurde t 3 dates, voordat ik haar bare neukte. Bij t pussysliden gleed hij er in. Dus nu al jaren haha. Alleen niet in kutje spuiten, kontje wil ze helaas niet aan.

Terug
Naar boven