Linda (Thai)

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Geen idee of deze dame no ergens werkt. Onderstaande ervaringen zijn van ruim 10 jaar geleden.
Kwam regelmatig voor massage met happy end een salon in het noorden van het land. Daar werkte Linda, Thaise van schat ik in de dertig. Klein, beetje mollig en een brilletje. Altijd heerlijke massage met happy end. Soms met pussy sliding in bad en ook wel beetje tongen. Kwam regelmatig bij haar. Intiem kwam niet ter sprake, laat staan zc. Op bepaald moment werkte ze niet meer in de salon. Via een welbekende wandelsite kwam ik er achter dat ze in een privehuis was gaan werken. Haar daar opgezocht.

Ze was varrast me te zien. Direct weer die leuke klik met haar. Beetje spannend. Buiten massange, handmatig hoogtepunt en wat voelen/wrijven en zoenen waren we niet verder gegaan terwijl ik haar toch al tijdje bezocht. In de club daar paar keer bezocht en heerlijke sex gehad, wel met condom. Ook hier vertrok ze weer na niet al te lange tijd.

Ze dook op in een andere salon in het noorden. Daar weer naar toe gegaan. Was eigenlijk alleen massage toegestaan. Terwijl ze heerlijk body to body deed vroeg ik of ik met haar kon neuken. Nee, dat mocht niet in deze salon. Bovendien had ze niets bij zich (condooms) Ze ging verder met de body to body massage. Gaf nog eens aan dat ik vreselijk graag met haar wilde, al was het maar heel even. Ze stemde toe, mocht heel eventjes, hooguit 5 tellen, in haar. Ze pakte mn pik en liet zich zc op mn pik zakken. Duurde langer dan de 5 tellen, haar ademhaling ging hoorbaar sneller. Maar door de spanning moest ik hem er uithalen omdat ik haar anders had volgespoten. Daarna nog eens teruggeweest in dezelfde salon en haar weer (kort) zc kunnen nemen.

Daarna kwam ze terug in de salon waar ik haar voor het eerst ontmoette. Zat best wel weer tijdje tussen. Helaas was ze afstandelijk. Ik zou van alles op het net hebben geschreven over haar en noemde me wat dingen (niet de zc dates) Had idd wel wat op een forum gepost, maar niet datgene wat ze aanhaalde. Ze wilde niets extras meer doen buiten de handjob. Heb me laten klaartrekken en ben teleurgesteld naar huis gegaan. De dingen waarvan ze me beschuldigde, had ik niet gedaan. Nu, Jaren later, dus het verhaal op deze site. Nu heb ik het wel gedaan. Ondanks de wat treurige afloop hoop ik dat het goed met haar gaat. Had een leuke klik met haar en gun haar al het geluk van de wereld

Terug
Naar boven