Leuk weekend NRW (voorkeur aziatisch)

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Hallo,

Eindelijk heb ik eens een weekend waarin ik mn gang kan gaan. Ik woon in Nijmegen en wil graag eens met een overnachting ergens Duitsland induiken.

Ik ben bekend met het Duitse zusterforum, maar daar op korte termijn goede contacten uit vissen is misschien lastig.

Ik heb een voorkeur voor Aziatische dames, als iemand er iemand een paar kent in Duitsland hou ik me aanbevolen. Haus Butterfly schijn ik niet te moeten doen iig. Verder ben ik ook best in voor andere leuke dames als ze maar niet moeilijk doen, goed meespelen er beetje leuk uit zien en misschien ook niet erg vinden om in het andere gaatje genomen te worden. Liefst niet al te oud (35 max, liefst jonger)

Ik heb geen idee wat ik wil gaan doen eigenlijk, maar denk wel aan 2 of 3 bezoekjes op een dag. Lijkt me bijzonder geil. Het is een soort droompje dat ik eens wil uitleven dicht om de hoek. Het is alleen wat op korte termijn.

Dank voor alle tips

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Haus Butterfly niet doen? Waarom dan?
Ik ben er regelmatig geweest locatie Essen.
Meestal 2 of 3 chinese dames aanwezig en altijd alles zc mogelijk tegen 50 euro extra.
Mijn ervaringen waren goed (in Essen), geen idee waarom je ze links zou moeten laten liggen.

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Ik had het idee van een paar reacties op AO-Huren dat het beetje aan de prijs was en niet altijd even geweldig. Of ik heb het Duits verkeerd begrepen of het verkeerde topic bekeken.

Misschien die nog eens doorneuzen dan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
kleoculture zei:
Ik had het idee van een paar reacties op AO-Huren dat het beetje aan de prijs was en niet altijd even geweldig. Of ik heb het Duits verkeerd begrepen of het verkeerde topic bekeken.

Misschien die nog eens doorneuzen dan.

Aan de prijs, ja, dat ligt eraan. Uur is 130 en wil je alles zc (en dat zal wel zo zijn) dan komt er 50 euro bij dus 180 euro totaal.
Niet over te onderhandelen.
Dat is prijzig maar ik ben nog nooit teleurgesteld.
Altijd prima massage en prima sex.
Dames zijn schoon en gewillig.
Zeuren nooit over iets. Doen wat jij wilt.
Ze zijn schoon en lekker. Vaak strakke kutjes den ze doen lekker mee.
Soms piepen ze en moedigen je aan. Hou je daar niet van dan stoppen ze daar ook mee.
Kom daar hier maar eens om.
Ga altijd tevreden de deur uit.
Liever 180 euro voor uur met goed genot dan slechte service voor minder.

Terug
Naar boven