Klitkapje verwijderd

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Een paar jaar geleden zag ik op de breeding-club (te vinden op clubs.nl) een foto van een blonde dame van rond de 40 jaar die nogal zeer demonstratief haar opengesperde kutje zat te tonen. Omdat ze er zeer geil uitzag, nam ik contact op (komt toch meestal niets van), maar - kijk es aan - ik kreeg zowaar een e-mailtje terug van haar man. Bleek dat hij zijn vrouw al een tijdje aan het preppen was om er een breedster van te maken : ze had een borstimplantaten gekregen (cupje D), tepelpiercings laten zetten en haar klitkapje was verwijderd om haar genot tijdens het neuken te vergroten. Haar billen waren ook echt groot, maar blijkbaar natuurlijk, want daar was niets aan gedaan. Nu had ik daar nog nooit van gehoord, maar de hele opzet leek me zo geil dat ik een afspraak maakte om de dame in het echt te ontmoeten. Zij kwamen uit Gelderland, en we hadden op een avond afgesproken in de lobby van het Vandervalk hotel in Utrecht, en eens contact gelegd, bleek het een heel aardig stel te zijn, met een nogal aparte visie : een vrouw dient zo neukbaar mogelijk te zijn en een man dient zo veel mogelijk kinderen te produceren :). Ze hadden een heel verhaal en gaandeweg werd de sfeer heel losjes. Toen eindelijk de vraag kwam of ik haar kutje dan eens wou zien, zei ik geen neen en trokken we naar een hotelkamer waar ze blijkbaar verbleven die avond. Op de kamer aangekomen, stapte ze al snel uit haar jurk en enkel gekleed met bh en slipje legde ze zich op het bed. Haar man kwam naast haar zitten en trok haar slipje uit. Vol trots toonde hij een volledig geschoren kutje met lichtelijk openstaande schaamlippen waarbij aan de bovenkant de klitkap verwijderd was en een vrij grote klit volledig zichtbaar was - een apart gezicht. Hij vertelde dat een dergelijke operatie in Nederland niet werd uitgevoerd en dat ze deze hadden laten uitvoeren in de US tijdens een vakantie. Daar wordt het meestal gedaan om al te grote klitkappen te verkleinen, maar zij had dus alles laten wegnemen. Omdat een klit zeer gevoelig is, en nu niet meer door de klitkap beschermd wordt, wordt de klit makkelijker gestimuleerd, bv. door de stof van een slipje of tijdens het neuken. In het begin was het wel een beetje wennen, maar ik vermoed dat het zoiets is als een besneden pik (en daar weet ik alles van af want ik had me een jaar of 5 daarvoor ook laten besnijden). Ongevraagd raakte ik de klit aan, trok haar schaamlippen open en bekeek de hele zaak in detail, waarbij ik mijn vingers zelf in haar vagina kon brengen, hierbij aangemoedigd door haar man. Het zag er inderdaad heel mooi uit : dit was dus geen "besneden vagina" maar een chirurgisch "verbeterde" vagina. Ze verteld ook dat ze nu veel sneller klaar kon komen, een vereiste voor een breedster omdat ze zo het sperma in haar baarmoeder kan "opzuigen". Ondertussen was er wel wat aan het gebeuren : ik had al gezien dat haar tepels hard uitstonden en dat haar klit opgezwollen was en haar kutje en klitje vochtig glansten, en zij had waarschijnlijk ook de groeiende bobbel gemerkt in mijn broek. Ik zag ze blikken uitwisselen, en toen kwam het voorstel om haar eens "uit te proberen", bare en tot het einde. Als breedster mocht ze eigelijk alleen maar sperma hebben op haar vruchtbare dagen, maar omdat ik zo geïnteresseerd was (en ik denk zij geil), kon het nu ook. Het was een aparte ervaring. Ik kan nu het neuken beschrijven, maar daar kan iedereen zich wel wat bij voorstellen. Apart was dat ik haar onbeschermde grote klit inderdaad veel makkelijk kon likken en zuigen en zij al twee keer was klaargekomen voor ik mijn pik in haar vagina kon laten glijden. Het neuken moest ook "buik-op-buik" en ik voelde haar gezwollen klit de hele tijd tegen mijn onderbuik glijden. Ik voelde ook dat ze moeite deed haar orgasmes tegen te houden tot ik in haar gespoten had, waarin ze mij voortdurend aanspoorde. Haar man had zich achter haar op het bed gezet, eerst om haar blote borsten te masseren en haar tepels extreem uit te trekken met behulp van de tepelpiercings : hij beweerde dat ze zo veel kutvocht produceerde en inderdaad was haar kut zeiknat ; zo kon mijn pik zonder begeleiding direct de ingang van haar kutje vinden, iets wat altijd wat moeilijk is als je buik-op-buik ligt. Toen ik haar eenmaal aan het neuken was, liet bij zich door haar pijpen : ik zag dat hij een hele dikke maar niet zo lange besneden pik had met een kleine eikel, terwijl die van mij toch lang is en een dikke eikel heeft (mushroom) . Ik moest ook aangeven wanneer ik ging klaarkomen, en nog tijdens het spuiten, voelde ik haar buik schokken van het klaarkomen - zij had haar orgasme afgesteld op dat van mij. Haar man was ondertussen naast mij komen staan en toen ik recht kroop van tussen haar benen, mijn natte pik nog trillend van de ontlading, nam hij tot mijn grote verbazing mijn plaats in tussen haar benen en begon hij haar ook te neuken waarbij hij eigenlijk bijna onmiddellijk klaarkwam. Met ons sperma dat uit haar kutje liep, begon hij vervolgens haar grote gezwollen klit te masseren tot ook zij weer kreunend klaarkwam - dat was haar beloning, zei hij. Hij vertelde ook dat hij nooit sperma verspild door anaal of in de mond klaar te komen, maar altijd in het kutje :). Het was een aparte ervaring en ik heb nog een aantal dates gehad met dit stel. Kan ik later wel eens iets over vertellen. Misschien lezen ze dit, en nemen ze weer contact op, want ik heb het contact verloren, en ik wil graag weten hoever ze nu staan met hun ervaringen, maar dit verslag was bedoeld als vraag : wie heeft er een vriendin/vrouw met een weggenomen/verkleinde klitkap ?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De Pullitzer literatuurprijs wordt uitgereikt in mei. Succes kerel, met zo een fantasie ben je grote kanshebber :roll:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De Pullitzer literatuurprijs wordt uitgereikt in mei. Succes kerel, met zo een fantasie ben je grote kanshebber :roll:

A

Anonymous

Guest
Wat een onzin verhaal van Rogier. Teveel poppers genomen knul?

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik lees de verbazing en ongeloof, maar ik kan jullie verzekeren : elk woord is waar. De werkelijkheid is soms bizarrer dan de fantasie. Google het internet en je vindt verschillende sites over deze "fetish" : r/Breeding is er zo eentje, maar je hebt ook dating sites waar breeders en breedsters elkaar vinden. Je vindt de meeste in de US maar ook in NL en DE zijn er een paar clubjes en groepjes. Ja, er zijn vrouwen die erop kicken constant zwanger te worden ... geeft een onvergelijkbare hormonenrush. En ja, het is de bedoeling dat de breedsters constant zwanger worden. Meestal wordt de zwangerschap dan afgebroken na een paar weken : dat is misschien onethisch, maar het is legaal en wordt elke dag gedaan. Dit is een "bare neuken" forum... waarom denk je dat al die vrouwen het bare doen... niet (enkel) om het geld. En waarom denk je dat al die mannen het bare doen... niet enkel wegens een "condoomallergie". Door dat stel ben ik in aanraking gekomen met dat bizarre wereldje, waar mannen en vrouwen zich preppen om te breeden en gebreed te worden. O ja, ook mannen die proberen hun pik te vergroten, zaadproductie te verhogen en zich trainen in het zoveel mogelijk klaarkomen. Klitkapverwijdering is niet zo bizar : er zijn reguliere clinics die vrouwen daar mee helpen (zie : Clitoral Hood Reduction Surgery in Calgary - Allan Centre). Zelf heb ik ook een paar jaar "meegedraaid" in het wereldje, altijd als uitgenodigde "bull" voor de dames, want zelf had ik geen geprepte dame waarmee ik de clubmeetings afdweilde :). Pullizer prijs ? Dank je wel - die wordt gegeven voor een meeslepende schrijfstijl, de onderwerpen zijn nooit fictie maar altijd de (harde) realiteit. Nog een verslag ? Ik ben door dat stel eens uitgenodigd op een breeders GB, ergens in Duitsland in een club. Bedoeling is hetzelfde als een gewone bare GB met een paar andere "klemtonen" : er wordt enkel vaginaal klaargekomen en je mag maar maximaal 1 minuutje neuken (je werd verondersteld zelf naar je hoogtepunt toe te werken). Er waren 5 dames, ik schatte de jongste 21 en de oudste 50 jaar, allemaal geprept met dikke billen en borsten met opgezette tepels en opengespreide schaamlippen (via piercings en kettinkjes). Zij liepen rond in de club terwijl de mannen in de zetels zaten, druk bezig om hun spermaproductie op gang te brengen. Was je hard en voelde je je klaar, dan ging je met de dame van je keuze (of die beschikbaar was) naar één van de bedden, of ze kwam op je schoot zitten, en dan was het penetratie, stoten en spuiten. Alles was publiek en iedereen keek naar iedereen. Na afloop kreeg je dan een gekleurd armbandje (elke dame had een kleur) - bedoeling was 5 verschillende kleuren te verzamelen. Ik heb die avond 4 kleuren gehaald :);; De dames wasten niets uit. Ze droegen een vagina plug die eruit werd gehaald voor de penetratie en daarna onmiddellijk weer inging. Het zorgde er ook voor dat de kutopening mooi open stonden en mijn pik moeiteloos naar binnen kon glijden. En natuurlijk gulpte er sperma uit wanneer de plug verwijderd werd, zeker als de dame op je schoot kwam zitten. De eerste keer liet ik mij verrassen, de volgende keren deed ik het gewoon op het bed :). Tja, dat was nog eens een GB :)

Terug
Naar boven