Kim - Amsterdam

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Heren,

Contact gehad met deze dame via de app. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kim_7285955

Haar prijzen zijn 60 per 30 minuten en 100 voor 60 minuten. PZC +20, NZC +40 en Anaal +30.

Echter ze vraagt 10 euro vooraf te betalen in de vorm van een reservering. Dat weiger ik altijd tenzij er meerdere mensen zijn die aangeven dat persoon in kwestie betrouwbaar is. Iemand ervaring met haar?

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Het is een oplichter, ontving eerst in Zaandam, nauwere in Amsterdam. Geeft wel reactie via de app, maar word niet concreet. Heb aangegeven geen 10 euro vooraf te betalen en aangeboden om haar dan 10 euro extra te geven. Word dan wat onhebbelijk en doet of ze dat niet begrijpt. Zelfde laken een pak met Wendy uit Lelystad, alles is mogelijk, maar wel eerst een 10 tje betalen. Ook Saskia komt uit dezelfde stal, deze wil 5 euro hebben. Deze oplichters groeien als paddestoelen uit de grond. Ik ga wel naar wat meer betrouwbare adresjes.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Zou dit niet zo'n marktplaats oplicht truc zijn? Vragen om een klein bedrag over te maken waardoor ze vervolgens je hele rekening kunnen leeg halen.

Hooked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Deze denk ik niet. Gewoon wat naief. Adje bestaat al sinds 2013

Terug
Naar boven