Keulen, Pascha, 3e verd, Anna (Griekse)

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Hi Leute,

Afgelopen vrijdagnacht was ik bij de Pascha, het welbekende laufhaus in Keulen. Was er al lang niet meer geweest. Met enige tegenzin de entree van €5,- betaald en mn wandeling kon beginnen.

De eerste paar verdiepingen vond ik niet erg indrukwekkend vwb het aanwezige vrouwelijke schoon. Een tikkeltje te veel botox en arrogante uitstraling zal ik maar zeggen.

Des te groter was mijn verrassing toen ik op de derde verdieping bijna aan het einde aan de rechterkant een slanke nimf helemaal in haar Eva-kostuum zag liggen. Dat zag er geil uit! Had ik het wel goed gezien? Bij het teruglopen bleef ik voor haar deur staan en ze riep me naar binnen. Ze stelde zich voor als Anna uit Griekenland. Ik ging naast haar op de rand van haar bed zitten en kon met mijn eigen ogen vaststellen aan haar kleine brazilian stripe dat ze een natuurlijke blondine is. Ze zei dat ze zin had in een echt geile neukpartij en vroeg me, terwijl ze mijn kruis verkennend betaste, of ik daarvoor niet bij haar wilde blijven. Ik twijfelde nog want haar prijs €150,- voor een half uur vond ik aan de hoge kant. Ze deed haar benen ietsje wijd en bood me een zicht op haar schaamlippen en kutje en zei…".ich will dein schwanz in meine muschi spueren". Waarop ik instemde en haar vroeg de deur te sluiten zodat we er een feestje van kunnen maken.

Enfin…betaald, uitgekleed, opgefrist en wel…terug bij haar op bed gaan zitten en begonnen we elkaar te strelen. Ik liet mijn handen via haar dijbenen steeds iets dichter bij haar schaamlippen komen, terwijl zij zich ontfermde over mijn jongeheer. Na enkele minuten vroeg ze of ik op mijn rug wilde gaan liggen, want ze wilde me extra goed verwennen. Natuurlijk wilde ik haar die gelegenheid graag geven. Na een uitgebreide orale verwenning van eikel, stam en ballen ging ze over tot pussy gliding. Ik voelde hoe ze haar vochtige kutje behendig over mijn stam wist te manoeuvreren tot aan het kopje. Oh wat was dat lekker, en wat heil om deze jonge slanke blondine zich zo te zien overgeven aan ons beider genot. Ik voelde hoe ze steeds regelmatiger over de kop kwam glijden en hem steeds iets verder in haar geitje toeliet. Mijn kloppende paal stond op ontploffen. Wat een geile donder.

Maar ineens stopte ze en kroop in 69 over me heen en vroeg me of ik haar geile kutsap wilde weglikken. Natuurlijk was ik ook nu de beroerdste niet en willigde gewillig haar verzoek in. Even later zei ik dat het tijd was voor mij om de regie te nemen en dat ze op haar rug moest gaan liggen. Ik ging verder haar te beffen en wisselde dit af met het vingeren van haar kutje. Na een paar minuten dacht ik, laat ik maar eens proberen of ik haar bare mag penetreren. Ik ging dus voor haar zitten en wreef mijn pik over haar kutje, af en toe kloppen en af en toe voorzichtig aanzetten tegen haar ingang. Ze liet het allemaal gewillig gebeuren en zo liet ik mijn pik langzaam haar kutje binnengaan. Eerst heel rustig en voorzichtig. Al snel pakte ze mijn billen vast, trok haar benen iets omhoog en vroeg me haar goed en lang te neuken. Helaas kon ik mijn eruptie niet lang meer uitstellen en spoor ik mijn zaad diep in haar donkere kamer. Nog even nagenieten en toen maar weer opfrissen en aankleden. Hoe heerlijk geil was deze onverwachtse belevenis geworden in de verder ietwat tegenvallende Pascha.

Terug
Naar boven