Je mag ook niets meer tegenwoordig.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Ik heb daar alle begrip voor. Ik neuk ook graag, maar in het openbaar vind ik het niet kunnen.
Mij zou het niet storen een neukend koppeltje tegen te komen in de duinen of elders, maar er zijn altijd mensen (soms ook kinderen) die zich daar wel aan storen. Net als die parkings waar je nietsvermoedend even parkeert en plots word lastig gevallen door (meestal vieze homo -of bi mannen) mensen die sex met je willen.
Ik kan best aannemen dat er mensen zijn die graag eens in de vrije natuur neuken, maar onthou je dan van plekken die voor iedereen toegankelijk zijn.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Op de snelwegparkings zie je regelmatig meestal mannen die seks hebben met elkaar (meestal oraal)

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

ik heb ook soms wel orale seks op parkings maar dan wel met iemand anders vrouw.

Laatst bewerkt door een moderator:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Beetje flauw daar in Zeeland.
Duinen zijn normaal al verboden gebied bij het naaktstrand en het strand zelf is groot zat om ongezien ergens een nummertje te maken.
Ziet er regelmatig een koppeltje waarvan de dame even tussendoor de man leeg zuigt. Dat gebeurt meestal discreet en ver van gezinnetjes.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Het motto op mijn pastpoort '' Wij zullen handhaven '' maar wees eerlijk , ben je ooit gecontroleerd door een agent of boa bij het vissen zonder een vergunning ? of ooit door een boa of agent gesommeerd van je fiets te stappen als je door een verbods gebied voor fietsen op de fiets er door reed ?
Wat gaan ze dan doen ? boa's en agenten in camoflage pak , gewapend met fluitje en een bonne boekje in de duinen verstoppen ? en dan ? afwachten tot verdwaalde toerist zorgeloos de duinen in wandelt en argeloos denkt zijn of haar of hun gang te kunnen gaan ? XD

Terug
Naar boven