Gina (vh Nadia, Aylin, Serena) - Baarn (vh Groningen, Amsterdam, Hoofddorp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Haha advertentie online/offline als een knipperlicht , prijzen die fluctueren , dame bied wel een compleet verassings pakket :lol:

Plop69

Toogplakker
1 aug 2018
26
1
Prijs heeft ze inderdaad vandaag verhoogd van 100 naar 150 voor uurtje. En er de tekst bij vermeld excuses dat ze niet reageert omdat ze erg druk is. Ik vraag mij dan ook af hoe ze selecteert uit de vele emails die ze krijgt. Krijgen Marokkanen of juiste Nederlanders voorrang, oudere versus jongere mannen, bekenden die al eerder geweest zijn, of lukraak welke email op dat moment bovenaan staat?!

Ik heb ook via een ander account geprobeerd omdat ik meerdere emails per dag heb verstuurd om maar en reactie los te peuteren zodat ze (haar pooier want ik neem aan dat ze zelf te druk aan het neuken is mag ik hopen en niet tussendoor doet) er misschien wel genoeg van heeft. Ook geen reactie :(

Is er onlangs nog iemand geweest? Ben benieuwd naar recente ervaringen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Even voor de duidelijkheid, of ze het nu wel of niet is, het advertentie nummer hoort bij dit topic. Hoe dat wijf dat intern geregeld heeft of wie de honneurs waarneemt is niet mijn probleem..

Dus een nieuw topic zoals je net gedaan heb Deurklink is direct de vuilnisbak ingegaan.

Voorlopig zijn de eerste reacties na het opnieuw openen van dit topic wederom op prijs en of haar adje nou wel of niet aan staat.
Ga d'r heen, neuk ze en schrijf een recensie ipv geouwehoer in dit topic.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Jij wilt toch altijd de topics zuiver houden nou dit is Serena niet dus of het is een handelsadvertentie geworden of iets anders

Maar dit is Jamila althans haar foto's

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Prima, was leuk om te proberen, een heet topic elke keer weer, terug op slot en het archief maar weer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven