gangbangs met "normale" meisjes

rolandwittockx

Snuffelaar
8 jun 2023
12
2
De tijd van "Kamer 4" in Wommelgem, en buurt station in Antwerpen met "joeri", dat waren "normale" meisjes en geen met siliconen gevulde en volg getatoeeerde semi-proffessionals... waar zijn de feestjes gebleven van toendertijd? Is er ergens iets "ondergronds", een andere "bron" waar we terecht kunnen? Het kan toch niet dat dit volledig verdwenen is....

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Alle normale meiden die geld willen verdienen met "sexwerk" doen aan onlyfans. Geld stroomt blijkbaar toch toe en ze moeten geen vreemde pikken toelaten.

MisterX

Snuffelaar
25 jul 2023
24
11
Nou ik vraag me dit ook al een tijd af, ik heb ook het vermoeden dat er ergens op een andere manier wordt gecommuniceerd ( die ik niet ken in ieder geval) maar na coronaperiode heb ik ze vrijwel niet meer gevonden. Het aanbod van de laatste 2 jaar spreekt me ook niet erg aan eerlijk gezegd.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Duiken soms wel eens op in club, erotheek, sexcinema, sexsauna...
Daar kom ik er toch regelmatig tegen ;-)

rolandwittockx

Snuffelaar
8 jun 2023
12
2
@vaga69 heb je adressen van die locaties? Zoals @MisterX zegt, er moet toch ergens een andere bron zijn die gangbangs met "normale" meisjes organiseert... Ik moet echt niets hebben van die volgetatoeerde dames, roemenen, bulgaren...

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ja, maar je hebt ook echt jonge grietjes die niks liever hebben dan af en toe eens door groepje mannen goed afgeneukt/volgespoten te worden en hun fantasie/passie willen beleven...
die meiden die zullen wel op tinder kandidaten genoeg vinden, ipv oude beren van 50+

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Ja, maar je hebt ook echt jonge grietjes die niks liever hebben dan af en toe eens door groepje mannen goed afgeneukt/volgespoten te worden en hun fantasie/passie willen beleven...
Ik denk eerder dat het de fantasie en de passie is van mannen, die fantaseren over over de fantasie die vrouwen volgens hen hebben. Gewoonlijk moet je als man betalen. Ik weet niet of dat iets ter zake doet als we over fantasietjes praten...

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Er zijn wel leuke frisse NL dames die er van houden, vaak met CD en sommige bare Ook zijn er Kik groepen waar mensen elkaar kennen van feestjes en zo met elkaar connecten. Daar is van geld geen sprake alleen t delen van de huur van de ruimte.
Ik zit ook in zo'n groep( daar kom je alleen in als je gevraagd wordt ) ik neem wel eens een dame mee naar een feestje en zo kwam ik in contact met een leuke groep.

Met twee vrienden spreken we een paar keer per jaar af met een dame die t zo nu en dan ff nodig heeft goed aangepakt te worden. We doen dit dan bij een van ons thuis of huren dan een leuke plek en vermaken ons zo een hele middag of avond.
Hier hebben we geluk mee gehad.
Als je t zoekt kom je t niet snel tegen. Het komt denk ik gewoon op je pad.

Zo lees ik hier wel eens vaker mooie verhalen van wat mensen tijdens hun wandeltochten tegen komen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat Marting zegt kan ik wel beamen. Soms moet dat gewoon op je pad komen.
ik heb dat sinds een goed jaar nu ook met een leuke (normale) meid die zich af en toe
wil laten volspuiten door max 4 man.

En volgende week is er een feestje in het Rotterdamse met een leuke donkere dame waar wat meer mannen mogen komen van de desbetreffende dame.

En ja vaak gaan dit soort dingen via bepaalde (KIK) groepen.

groet,
lD😃

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@lekker ding mss komen we elkaar nog eens tegen ergens of hebben we elkaar al eens gezien. Mss zitten we wel in dezelfde kik groep 😉Geniet van al t moois om je heen.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Toen Ibiza in tilburg nog bestond daar vaak geweest. Op het einde ontstonden er diverse kik groepen. Dan spraken sommige wel eens af ergens.
Helaas verwaterd dat na verloop van tijd. Mede ook door ruzie en jaloezie.

Maar idd waar zijn de gewone leuke kleinschalige gb's.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ken dat verhaal van dat pontje van jd Easym. Daar heb je echt mazzel mee gehad met die jonge meid. Maar of het nu nog zo is😉🙈😂😂

groet,
LD😂

p.s. Ik hoop je gauw weer te zien.😁

Terug
Naar boven