Fake accounts

ronny32m

Toogplakker
17 jul 2024
60
31
Na vrijdag in de maling genomen te zijn in Leopoldsburg met fake foto's, ben ik even verder gaan graven in RL advertenties te Leopoldsburg.
Ze zouden wel eens uit dezelfde stal kunnen komen.

Na printscreens te nemen en reverse image searches te doen, heb ik de volgende accounts gemeld bij RL voor valse foto's te gebruiken.
Ik deel ze ook even met jullie.

ronny32m

Toogplakker
17 jul 2024
60
31
Eerste bevestiging van RL is binnen. Benieuwd of ze echte foto's gaan gebruiken...
Heb ze allemaal gerapporteerd

Bijlagen

• IMG_20240722_123208.jpg
    IMG_20240722_123208.jpg
    402,8 KB · Weergaven: 124

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je moet wat te doen hebben, laat het gaan, je kunt je tijd beter besteden. Ben laatst ook opgelicht was een wijze les en zal niet nog een keer gebeuren. De dame (als het een dame is) verwijderd de advertentie en plaats net zo makkelijk een andere. Het is dweilen met de kraan open, maar veel plezier ermee.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Je kunt altijd een selfie vragen als je iemand contacteert; je krijgt dan dikwijls een foto via WA die je eenmalig kan bekijken of ff videobellen maar dat willen er veel niet doen
Voor elke vis die niet meewerkt zitten er tig andere in de zee

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Alle Braziliaanse profielen in Gent en Melle ook fake foto's.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Er zijn er hier een aantal die het snappen. De leugens van internetprofielen. Er is niets zo persoonlijks en zo intermenselijks als neuken, en toch gaat men daarvoor zo graag zoeken naar een geschikte sekspartner in een virtuele internetwereld waar men een scheef konijn kan beschrijven als een prachtige pauw.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Eerste bevestiging van RL is binnen. Benieuwd of ze echte foto's gaan gebruiken...
Heb ze allemaal gerapporteerd
Echte foto's?
Ha ha, ze vergeten deze advertenties gewoon en gaan een nieuw avontuur aan.
Weekje vakantie voor de dames en dan weer vol er tegen aan.

Terug
Naar boven