Eva - Amsterdam

erruggeil

Snuffelaar
18 apr 2019
5
0
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7561806-eva#overview
Dame benadert via app , vlotte respons en duidelijk afgesproken wat ik wilde en over de kosten . interne donatie overgens 50 euro extra .
Onderweg geappt dat ik onderweg was en alles leek koek en ei , dame keek uit naar de date . Bij aankomst in Amsterdam ( omgeving Slotervaart )
geappt dat ik geariveerd was en vroeg naar het huisnummer , bericht werd gelezen maar antwoord bleef uit , na 5 minuten maar een belletje plegen , en dame nam op . Warrige stem en met de vraag hoelang ik wilde blijven ... wat allemaal op voorhand was besproken en overeengekomen ? Volgende vraag was of ik een grote of kleine cock heb ... na wat onduidelijk gebrabbel van de dame haar kant maar vriendelijk bedankt en gezegt dat ik dit een vervelende gang van zaken vond en dat ik elders mijn heil zou gaan zoeken ;)

Kortom , veel mooie praat , maar verder gewoon zonde van mijn kostbare tijd . en onsamenhangende praat aan de telefoon , ronduit onprettig MI .

Gelukkig snel een andere date kunnen regelen met een andere dame in Amsterdam . deze dame is voor mij iig een NO GO !

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Lijkt me meer een beerput topic dan?

Ik heb haar anderhalve week geleden al geappt, en toen gaf ze al aan dat ze niet zonder neukt in gebroken Engels. Waarschijnlijk een gevalletje van meerdere mensen die het contact afhandelen om je er maar heen te krijgen met de hoop dat je blijft.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Neen, is geen recensie, maar een ervaring die niet geleid heeft naar sex. gaat naar Wie heeft ervaring met.

Terug
Naar boven