Duisburg vulcan open

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Hee bareisthemax,

De Vulkanstraße is geen tippelzone, daar zijn het allemaal laufhausen. En omdat het zich daar allemaal binnen afspeelt zitten de meeste dames al zeer schaars gekleed voor hun kamertje.

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Aan wat van prijscategorie moet ik denken hier in de Vulcanstrasse als ik vragen mag?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Standaardprijs is vanaf 30 euro. Wil je zonder condoom dan ga je richting 50 euro (alhoewel het soms ook voor 40 lukt).

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Jajoh zei:
Hee bareisthemax,

De Vulkanstraße is geen tippelzone, daar zijn het allemaal laufhausen. En omdat het zich daar allemaal binnen afspeelt zitten de meeste dames al zeer schaars gekleed voor hun kamertje.

Zeer schaars gekleed... Ook naakt zoals in de Villa het geval is? Of mag dat daar niet?

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Meesten staan/zitten in lingerie. Heel af en toe ligt er eens een topless of zelfs helemaal naakt op bed in haar kamer. Maar dat is een hele grote uitzondering. Een tijdje terug op de 3e verdieping van 25 lag er een regelmatig naakt op haar bed te roepen naar mannen die voorbij kwamen. Ze had een verschrikkelijke stem wat een verschrikkelijke afknapper was :lol:
Ga er maar gewoon van uit dat het in lingerie is. Vind ik zelf ook beter, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Ik ben hier gisteravond sinds lange tijd weer eens geweest. Maar wat is het hier ontzettend veranderd en vooral achteruitgegaan zeg!

Amper aanbod aan dames. De grote parkeerplaats voor Sexxxpalace is compleet afgesloten waardoor je eigenlijk nergens meer fatsoenlijk je auto kwijt kan. De kleine parkeerplaatsjes bij de Laufhausen staan namelijk al vol als er een paar auto's staan.

Er is wel een nieuw Laufhaus bij gekomen. V65. Een enorm gebouw met ik weet niet hoeveel etages. Het is eigenlijk 1 groot enorm trappenhuis. Enkel alleen de eerste 2 etages waren maar geopend bij een gebrek aan dames. Onderin is er een bar waar de muziek knetterhard staat en dus door het hele huis galmt. Niet echt een prettige erotische sfeer. Het Vulkanhaus stond zowat helemaal leeg. In die 2 grote gebouwen telde ik slechts 4 dames.

Het enige huis wat wel goed was gevuld was Eros 26. Maar daar moet je wel iedere keer als je naar binnen wil 2 euro betalen om door het poortje te kunnen. Lijkt wel op een gevangenis zo. Voor is de ingang, achter kun je er weer uit met vaste looproutes. Daar waren trouwens wel behoorlijk wat goed uitziende dames aanwezig maar iedere dame vraagt daar nu standaard 50 euro voor 20 minuten blasen, ficken stellungswechsel en alles met condoom. Geen optie dus als je weet dat je in een goede saunaclub zoals een Penelope een dame voor 40 euro kan boeken waarbij je een halfuur speeltijd krijgt, blasen zonder en verkehr met. En dan zit je in een veel fijnere ambiance.

Overigens in het Vulkanhaus en V65 ligt het standaardtarief ook bij 40 euro voor een standaard nummertje. Heb wat steekproefjes genomen en iedere dame dus vanaf 40 euro. Alleen in de oudere panden kan je met veel geluk nog een dame boeken voor 30 euro. Maar de optische kwaliteit van die dames is zwaar onder de maat. Sterker nog, al kreeg ik geld toe dan nog ging ik hier niet overheen.

Duisburg dus ongepopt verlaten gisteravond. Duisburg is met dit soort tarieven en beperkte toegankelijkheid en parkeerruimte gewoon totaal geen optie meer. Dan kan je nog beter naar de Wallen in Amsterdam. Betaal je nog eens 50 euro meer maar krijg je wel een fatsoenlijk uitziende dame.

Beter is het om gewoon een Duitse saunaclub te bezoeken. Penelope happy hour zelfs 15 euro entree. Daarvoor krijg je een warme club, een lekkere sauna, voldoende mogelijkheden om je lekker op te frissen, een heerlijk hapje eten en zeker vanaf donderdag tot en met zondag een prachtige line-up aan dames die allen ook nog een goede service geven. En dat kun je van de Vulkan niet zeggen.

Voorbeeldje; ik zag gisteravond in Eros 26 kamer 204 een dame die wel aan mijn kwaliteitseisen voldeed. Qua uiterlijk dan. Haar naam; Yvonne en vraagt 50 euro. Even in de gaten gehouden. Er kwam op een gegeven moment een vent en die ging haar kamer binnen. Nog geen 8 minuten later kwam die vent er alweer uit. Je kon de teleurstelling van zijn gezicht aflezen. 50 euro door de plee gespoeld dus. Toen ik naar haar toeliep en haar vroeg wat de service zou gaan kosten zei ze 50 euro. Ik gaf aan nog eventjes verder te willen kijken draaide ze om als een blad aan de boom en haar blik op onweer :shock: . Tschuss zei ze. Nou, dan weet ik dus meer dan genoeg.

Conclusie: deze buurt is een no go area geworden als je goede prostitutie zoekt :?

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Dat is wel erg kort door de bocht. Op weekdagen is er inderdaad niet zo veel te beleven. Maar ga eens op een zaterdagavond, dan is er vaak wel een deftig aanbod. Als je alleen stunners zoekt zul je inderdaad vaak € 50 of meer betalen maar er zijn nog genoeg leuke dames die voor € 30 prima service geven en voor € 50 zelfs AO gaan. Qua parking is het moeilijker geworden maar er is nog voldoende in de omliggende straten. Je conclusie dat dit een no go area is geworden voor goede prostitutie is dus bullshit. Ga gewoon op het juiste moment.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
In huis 11-13-15 zijn zeker een aantal dames die bare gaan voor € 40 of € 50 met interne donatie. Denk aan Melissa, Teddy, Elly, Maria. Gewoon even een dame aanspreken en je wensen kenbaar maken. Ook Lisa in de Charlottestrasse 69 is bare te nemen.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Qua parking is het moeilijker geworden maar er is nog voldoende in de omliggende straten.

In die duistere straatjes rondom dat gebied moet je beter niet parkeren. Ik heb er in het verleden meerdere auto's aangetroffen die waren open gebroken. Op die grote parkeerplaats was het vaak al niet pluis. Nog niet zo heel erg lang geleden zijn daar zelfs auto's van wandelaars in brand gestoken: Duisburg: Feuer im Rotlicht-Viertel – Polizei hat schweren Verdacht

Ene Sparki van een ander forum nam zijn naam iets te serieus :D
Verder nadeel is dat je na aankomst ook nergens meer je behoefte kan doen. Enige mogelijkheid was op die grote parkeerplaats maar die is dus nu compleet afgesloten. In de huizen zijn wel toiletten maar daar betaal je dus weer deftig voor en die toiletten zijn niet eens voorzien van toiletpapier dus grote behoefte is niet mogelijk.

Huis 11-13-15 zijn zeker dames die bare gaan maar ik vond ze optisch totaal niet aantrekkelijk. Sommige zelfs afschrikwekkend. In het weekend is de bezetting misschien beter maar ik lees op andere fora dat het zelfs dan bepaald niet denderend is. Waarom zou je hier naartoe gaan en kapitalen neertellen voor een beetje service terwijl je voor minder geld ook in een mooie saunaclub zit met veel mooiere dames die ook nog eens betere service geven?

En ja, ook in een Penelope zijn er genoeg die bare doen voor hetzelfde geld (of minder) als wat jullie betalen op de Vulkan bij dames die bij lange na optisch niet dat niveau hebben als in een Penelope.

Voor mij is die Vulkan dus wel degelijk een no-go area geworden waar de criminaliteit ook nog eens hoogtij viert.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Er zijn er wel meerdere in Penelope die het voor een geringe meerprijs zonder doen.
En niet alleen in Penelope, ook in andere saunaclubs.
Als je maar betalen wilt is heel veel mogelijk is mijn ervaring. Zelfs de grootste taboes smelten dan als sneeuw in de warme zon.
Zelfs met de mooiste stunners!

Terug
Naar boven