Denisa, Oppumer Straße 1, Krefeld

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Ik was eerst naar nr. 6 geweest, om Nicki te bezoeken. Daar trof ik echter Maria aan, die ik al een keer had bezocht, destijds twee verdiepingen hoger. Nicki was bezig en in een AO-light sessie met Maria had ik geen zin.
Dus naar de overkant, huisnummer 1, waar de voordeur altijd open is. Op de eerste etage twee nieuwe namen (die ik vergeten ben), maar er werd niet open gedaan toen ik aanbelde.
Op naar de tweede etage. Daar werd wel open gedaan, door de mij onbekende Denisa. Eenmaal binnen werd ik ook nog aan een ander meisje voorgesteld, haar naam heb ik niet goed verstaan.
Voor Denisa gekozen, want ik vond haar de mooiste van de twee. Denisa is een erg jong meisje, volgens de advertentie 20 jaar en dat kon best wel eens kloppen. Ik vind haar erg mooi. Een goed gevormd jong lichaam, met mooie borsten (B-cup), die fier overeind staan. Verder heeft deze Roemeense een erg mooi gezicht en lang zwart haar. Ik had er wel zin in om zo een mooi en lekker jong meisje te neuken, ook al verwachtte ik dat de service wel wat minder zou zijn. Dat is meestal zo, bij dergelijke jonge meiden, vooral als ze ook nog eens erg mooi zijn. Ik heb 70 euro afgerekend voor een half uur. AO en reinspritzen geen probleem.
De service was inderdaad wat minder, maar niet echt slecht. Er was gelegenheid voor een klein wasje en daarna samen het bed op. Nadat ze me wat gestreeld had, terwijl ze mijn pik masseerde, begon ze met pijpen. Dat pijpen was helaas echt wel wat beneden de maat. Heel ondiep en met veel gebruik van beide handen. Heb onder het pijpen wel heerlijk met de jonge borsten kunnen spelen. Al vrij snel vroeg ze of ik wou ficken. Toen ik bevestigende knikte vroeg ze wel standje.
Omdat ik zo een mooi jong meisje graag aankijk terwijl ik haar neuk, voor missio gekozen. Het neuken was prima voor wat Denisa betreft, maar het bed werkte echt niet mee. De spiraal bodem was volledig kapot geneukt en het hele bed veerde bij elke stoot zeker 20 cm mee naar beneden en weer terug. Dat neukt niet prettig. Voordeel daarvan was wel weer dat ik het best lang heb volgehouden. Andere standjes heb ik niet meer geprobeerd, ik vond het wel prima zo. Uiteindelijk lekker haar kutje volgespoten. Helaas mocht ik haar niet tongzoenen terwijl ik in haar klaarkwam. Voorzichtige kusjes op de mond werden wel toegelaten.
Tja, het was geen super sessie, maar waarschijnlijk kom ik er wel terug. Het was erg geil om zo een jong en lekker meisje vol te spuiten. Ook deed ze verder helemaal niet moeilijk. Aangezien ze pas nieuw is, denk ik dat ze wel nog groei potentie heeft.

Chanel | Solingen | Geiles Weib 100 Prozent nymphoman

55582.png
[/url]

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@Krefelder

Nou huisnummer 1 is niet altijd open want toen ik er was en aanbelde op "sommer" bleef de deur dicht. Je had zelf ook verteld dat nummer 1 niet open was kort geleden. Trouwens Dea(a) nog aangetroffen op nummer 1?

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Ik weet niet anders dan dat de deur op 1 en op 35 altijd open is. Waar heb ik anders geschreven dan ?
Voor de duidelijkheid, de deur die open is, is de deur van de straat naar binnen. De voordeur dus. Daar zit volgens mij niet eens meer een slot in, gewoon tegen duwen. Met aanbellen bedoel ik de bel van de gang naar het appartement (verschillende appartementen op verschillende etages, je bent dan al binnen in het pand).
Zoals ik hier boven schreef stonden er twee andere namen bij de appartements deur op de eerste etage. Ik heb daar aangebeld (voor de goede orde, ik was dus al binnen in het pand en stond op de overloop van de eerste etage, voor de deur die toegang geeft tot het appartement waar Dea eerst werkte). Maar er werd niet open gedaan.

Terug
Naar boven