Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben er niet geweest maar een week geleden hete ze nog cindy en de prijzen wisselen per dag zo te zien dus ik heb zo mn twijfels of het een goede dienstverlening is.
is een oude bekende, bekend onder de naam nymfoliekje. Niet helemaal 100. Haar echte naam is Angeliek. Deed een paar jaar aan p dates op chatgirls en op sj. Heb haar een paar keer gratis mogen volspuiten. Neukt lekker, alleen jammer dat ze aan de speed zit. Voor mij een no go. Maar ajs je heel geil bent. Verder is ze wel aardig.. Maar niet meer voor mij. Ze zou zogenaamd gedwongen worden..
Gisternacht na een mislukte zoektocht voor een werkende geldautomaat, keek ik op sexjobs.nl naar deze advertentie. Ik had genoeg geld bij om deze geile uitdaging te beleven. De advertentie is nu offline.
Ik ben de auto ingestapt en daar heen gereden. Locatie is buiten Zoetermeer en bij de afgesproken plek belde ik weer. Ik moest een klein stukkie rijden en werd tel. naar een dijkwoning in steigers geleid. Daar wachte een man die mij op de oprit op de dijk leidde. Hij gaf aan dat het heel apart is. We liepen de oprit af langs een omheining van kippengaas richting een schuur achter het huis. Ik gebruikte de zaklamp van de telefoon, alles was pikdonker. In die schuur een trap op richting een plek waar licht brandde. Even wachten zei de man en hij liep de ruimte binnen waar de slet op haar eerste hengst wachtte.
Even later ging de deur open en werd naar binnen geleid. Die slet lag in provosorisch ingerichte woonruimte waar een hond op de bank sliep alla Hootsch van "Turner en Hootsch", knapper dan de man zelf. Afgerekend 50 euro voor een vlugge cumdump. Kleren uit en eerst mijn pik stijf maken. De slet is mollig absoluut niet de mooiste en bleef op bed op haar buik liggen, rossig haar kort en een enorme kont. Ik had onderweg kamagra genomen want geheel volgens mijn verwachting had ik tijd nodig. Ik bleek de eerste te zijn die zijn lul zonder cd in haar natte doos inglij. Moest binnen een half uur gebeuren en de magie was dat mijn klok op half 11 stond en eenmaal erin nam de hardheid toe. Liggend was een favo standje van me en kon heerlijk los gaan. De slet kon aan een band om haar middel omhoog worden, maar ik liet haar liggen. Als een stier stootte ik erop los en met een paar snuiven poppers voelde ik het in mijn ballen. Ondertussen filmde hij en ik maakte een paar foto's. Nog een snuif poppers en ik blafte haar neukgrot vol. Ik kreeg een stuk wc papier om de grotvocht en zaadresten van mijn paal af te vegen.
Na afloop kreeg ik een sigaret van de man, zag dat hij op chatgirl meer hengsten scoorde en ging terug naar huis. Wel voldaan maar of ik weer kom? Voor een snelle volspuit date is het geil, maar een slet die alleen maar ligt, daar moet je van houden. Foto's staan in rubriek " foto's van je date", op pagina 40.
Grote kans dat ik na jou langs ben geweest cumgiver! Op chatgirl in contact gekomen met dit "stel", en na een korte uitwisseling van berichten besloten die kant op te rijden. Was even zoeken omdat Google Maps me verkeerd liet rijden, maar uiteindelijk toch gevonden. Even gebeld, en er werd gevraagd of ik 5 minuten kon wachten zodat de volgende dumper weg was. Na ongeveer 10 minuten werd ik opgehaald, en liep de man mee naar de ruimte waar het moest gebeuren. Toen ik binnen kwam lag zij als een echte slet klaar met haar kont omhoog. Haar poes zat goed onder het zaad, en er liep wat langs haar dijen. Genoeg beeldmateriaal voor mij om binnen de kortste keren hard te zijn, en ben gelijk volgas gaan pompen. Duurde niet lang voordat ik haar ook goed volspoot. Dame gaf zelf weinig sjoege, en leek het allemaal wel prima te vinden. Na klaarkomen een papiertje om schoon te maken, en met een lege zak weer naar huis.
Was leuk voor een keer, maar vind het wel fijner als de dame zelf meer interactie met je heeft.
Leuk om te lezen geile henkie.
Ik was er rond 4:30 daar en de man was ook op chatgirl.nl. aan het kijken. En foto's maken onherkenbaar, deed hij dat ook bij jou? Als je rond 5:00 was dan klopt het wel en dan had de warmte gevoeld van mijn cream. Das was geil hoor dat iemand van dit forum een druipende neukgrot aanschouwd had. Maar ik vind het zowiezo tof dat iemand van deze forum daar ook geweest was en zijn spermatank geleegd had.
Ik was wat later, rond 7 uur, en had het vermoeden dat er reeds meerdere voor mij geweest waren. Hij gaf in ieder geval aan dat ze goed gebruikt werd, en ze liep echt over van het zaad. Er werden bij mij geen foto's gemaakt, daar hou ik ook niet van dus dat komt goed uit.