Collegas in sex sauna...?

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik werk nu een paar maanden bij een nieuwe werkgever, ongeveer 60 mensen op onze lokatie en werk zelf in een team van 10 man.
Deze week had ik het even gehad en dachf woensdag ik neem een dagje voor mezelf en ga naar Azzurra sauna gemengde dag.
Het was best geslaagd, vrij druk met stellen en 1 jong knap stel viel me op.
Hij kort ongeschoren haar met bril en zij een slanke brunette die vrij uitbundig rond liep, in goede bui en klaar om los te gaan.
Zag ze neuken op verschillende plekken onder andere in de sling met 6 man er steeds dichf omheen.
De dame liet zich betasten maar neukte alleen met hem.
Heerlijk lichaam om te zien en ik hoorde dat ze een andere taal spraken.
Vandaag ging ik naar kantoor, zit voor lunch in kantine en zie een kerel binnen komen netjes in pak maar ik denk gelijk "hey dat lijkt die kerel van gisteren wel met z'n ongeschoren haar en bril'. Hij gaat stukje verderop aan tafel zitten en vrijwel gelijk daarna komt een brunette met lang haar keurig gekleed en gaat tegenover hem zitten. Zij lijkt ook ontzettend op die dame die ik heb zien neuken in jacuzzi, sling etc en die zo veel lol had rijdend op zijn pik terwijl twee andere mannen haar mooie c cup vast pakten....
Ik hoor dat ze een soort gelijke taal spreken als het stel gisteren en twijfel enorm aan mezelf.
Zijn ze het? Hebben ze mij ook gezien? Haar haar is lang en los, gisteren leek het korter maar was in een staart... als ze weer opstaat bekijk ik haar figuur en denk terug aan het naakte lichaam dat ik gezien heb.
Het zou kunnen, het zou serieus kunnen.....

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Ergens in de jaren 90 tot 95, werkte toen en wij kregen allerhande cursussen.
Ben op een avond in een erotisch café waar ook wat meer kon.
Iedereen in boxer, dames in lingerie.
Kom ik een van de" leraren " tegen.
Hij heel geschrokken en benauwd, dit kunnen we toch wel stil houden ??
Kijk hem zo eens aan, duidelijk herkend natuurlijk ; sorry maar wie ben jij dan ?

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Lol ja ik ga natuurlijk komende tijd wel even m'n ogen open houden om te zien of ik hun weer zie. Het was vooral het moment dat zij de kantine in kwam en bij hem ging zitten dat ik dacht f*ck dit was die geile meid van gisteren die helemaal los ging.
En nu dan 100% serieus en in nette kleding tegenover elkaar.
Misschien is het wel een stel of een FWB, geen idee. Of ik verbeeld het me toch want het was donker etc maar heb er met m'n neus bovenop gestaan zowat....

Terug
Naar boven